Спецпроєкти

Team style: One Philosophy Group


У рубриці Team style bit.ua знайомиться з цікавими київськими колективами. Цього разу розповідаємо, чим живе One Philosophy Group.

Можливо, ви не знаєте про це, але мало не щодня зіштовхуєтеся з результатами роботи One Philosophy Group. Відкритіша комунікація з державними структурами. Динаміка команди ProZorro, яка приємно дивує своїми успіхами країну і отримує міжнародні нагороди. Зміна уявлень європейців про Україну через Євробачення. Спільний з UNICEF проект з антимінної безпеки. Робота з ПриватБанком, Philips, Coca-Cola, MasterCard, Danone — перераховувати можна далі й далі, а ви все будете дивуватися, як робота цих людей тісно переплітається з вашим повсякденним життям.

01/6

One Philosophy Group — це 5 компаній, об’єднаних спільним баченням нашого майбутнього, шаленою енергією та вірою у прогрес українського суспільства. Be—it Agency перетворює звичайні комунікаційні кампанії на суспільно корисні проекти, Republic стає голосом нової держави, запрограмованої на успіх, Zeitgeist Design створює бренди та сучасні візуальні рішення, Be-it Health & Social Impact робить усе, щоб перетворити українців на здорову націю, а Changers шукає серед нас лідерів — або ж допомагає організаціям працювати з уже віднайденими талантами.

01/8

Офіс One Philosophy Group розташований в історичному центрі Києва на Подолі й більше схожий на креативний коворкінг, ніж на серйозну офіційну установу, що вирішує проблеми всеукраїнського масштабу. Багато світла та скла створюють відчуття легкості, яке підтверджує й команда — вони окрилені, з рухливим креативним мисленням. Ще один гарант натхнення на роботі, окрім командного настрою, — сучасне мистецтво. Картини, які примушують зупинитися, легко та природно вписалися в інтер’єр.

Команда з майже 80 людей не так давно пережила кардинальні зміни, і переїзд до нового офісу, а з часом і розширення трапилися саме вчасно, щоб довершити картину перетворення на якісно нову компанію.

Наталія Попович, президент One Philosophy Group

Про зміни

Велика трансформація відбулася під час Революції Гідності. Агентство PRP на той час було філією російського бренду, але після революції і з початком війни для мене стало очевидним, що я більше не зможу працювати з російськими партнерами, незважаючи на наші прекрасні людські відносини.

Перебрендування PRP в Be—it — це відповідність поклику серця. Ми зрозуміли, що для нас дуже важливо зберігати вірність собі не тільки в політичних питаннях. Відчули, що хочемо присвятити наш час і талант тим проектам, які нас надихають найбільше, у яких є вагома соціальна складова. Наприклад,  разом з Coca-Cola під час Євро-2012 ми змінювали ставлення в містах до екології, спрямували волонтерську енергію на екологічні проекти. Це був шалений драйв для нашої команди. Або як інформаційний проект про скульптури Пінзеля в Луврі. Я вважаю, що це і досі один із найкрутіших проектів промоції України за кордоном. Під час ребрендингу ми визначили, що важливо для зміни суспільства, зміни уявлення світу про Україну — і поставили це для себе на перше місце.

Про команду

Команду об’єднує покликання змінювати світ навколо себе. Не можна сказати, що для нас неважливо бути успішними в бізнесі чи що ми не рахуємо гроші, але вони для нас є менш важливими, ніж те, чому ми прокидаємося вранці. Успіх є похідним від нашої обраної місії.

Дуже важливо не вимірювати плани тільки кварталами чи півріччями. Ми маємо уявлення про рейтинги, де ми є, і поставили певні таргети — бути помітними як група на європейському ринку.

Від клієнтів ми очікуємо бажання не тільки косметичних змін для репутації, а партнерства та готовності зануритися в процес і нести відповідальність за зміну середовища, в якому ми працюємо.

Про натхнення

Щороку ми виїжджаємо на стратегічну сесію — щоразу інша країна. Під час ребрендингу я хотіла показати команді тип економіки, яка, як і українська, зіштовхується зі смертельними небезпеками щодня, але разом з тим дає собі раду і є дуже інноваційною. Тому ми поїхали до Ізраїлю. Ці 3 дні зустрічей з людьми і організаціями з незламним духом і працездатністю стали надзвичайним натхненням (тренінг зі special forces був його родзинкою). Минулого року ми їздили до Флоренції, щоб перейнятись ідеєю створення величі надовго — складно знайти кращий приклад, ніж спадщина родини Медічі, які вміли “поспішати повільно”. З кожною новою виїзною сесією ми коригуємо власне бачення. Цього року досліджуватимемо секрети творчого глобального лідерства в Скандинавії.

Зараз ми почуваємося збагаченими цінностями, смислами, досвідом і бачимо, що можемо створити компанію світового рівня. Те, що ми змогли зробити для клієнтів і суспільства за останні 3 роки — унікальний досвід, який складно з чимось порівняти. Ми дивимося на глобальні тренди, продовжуємо вчитися й постійно думаємо, як допомогти нашим клієнтам в Україні і за її межами не втратити, а максимально скористатись своїм шансом в історії. Після Революції Гідності багато чого змінилося. І в якихось моментах — кризовий бізнес, уміння адресувати виклики — Україна зараз знаходиться трішки попереду, ніж Європа. Інша справа, що ми з цим зробимо.

Крістіна Ніколаєва, директор Be—it Agency

На наших візитках написано: «We create meaningful stories». Це те, що нас насправді об’єднує: бажання створювати історії зі змістом. А ще наша місія — створювати реальність, у якій ми хочемо жити. Тому «Навіщо?» — улюблене запитання в нашій компанії, воно є основою стосунків з клієнтами. Час варто витрачати тільки на те, що має смисл.

Люблю нашу команду за професіоналізм і прагнення до досконалості, але найбільше — за простоту та відкритість. Я приєдналася до Be—it Agency менше року тому, але відразу відчула підтримку та зрозуміла, що серед «своїх». У нас чимало людей, які працюють у компанії багато років, пліч-о-пліч здобули унікальний досвід і вміння діяти як одна команда — це безцінно.

Наша спеціалізація в групі — інтегровані комунікації для корпоративних клієнтів, серед наших пріоритетів — нарощування креативного потенціалу. Адже в основі кожного класного проекту має бути потужна ідея. Саме тому ми створили Content Creation Lab — підрозділ на чолі з креативним директором, який об’єднує наших творчих колег. Хочемо створювати проекти, гідні “Канських левів”, і рухаємося до цієї мети.

Люблю бачити, як наші ідеї стають реальністю. Комунікації — це не прес-конференції чи статті в ЗМІ, як комусь може здаватися. Комунікації — це стосунки, які ми будуємо. Спостерігати за цим процесом, бути його частиною, бачити, як завдяки нашій роботі змінюється ставлення чи поведінка людей, — це те, що надихає.

Наталія Ольберт-Сінько, директор Be—it Health & Social Impact

Здоров’я — це базова цінність для кожної людини. Тому з цією темою працювати не складно, навпаки — щодня є велика мотивація прокидатися і йти на роботу. І кожна маленька зміна, реалізована освітня кампанія — це серйозний стимул рухатися далі. Працюючи в агенції з самого початку її створення в Україні, змінювалися інтереси та напрями роботи, але тема здоров’я завжди була цікавою та важливою для мене. Тому коли ми вирішили виділити в окрему агенцію цей напрям – для мене та команди це стало дуже відповідальним і надихаючим кроком.

Місія Be-it Health & Social Impact — зробити наше суспільство здоровим, навчити людей відповідальніше ставитися до себе, а також дати їм реальний доступ до життєво необхідних ліків. Зробити так, щоб бізнес реально долучався до змін, а дії держави були зрозумілими для всіх. І головне — щоб реформи у сфері охорони здоров’я нарешті відбулися. Наша роль — це пояснити, донести інформацію, іноді «пушнути» деякі процеси в державі.

Кожен проект, наслідком якого є зміна поведінки людей — це велика радість. Один з них — проект, який ми реалізували з компанією Sanofi, де діти з цукровим діабетом зверталися до світу дорослих через мультфільм, зроблений на основі власних малюнків. Вони закликали мільйони дорослих у зоні ризику відповідально ставитися до свого здоров’я, регулярно вимірювати рівень глюкози, вести здоровий спосіб життя. Цей мультфільм отримав статус соціальної реклами і транслювався на ТБ. Також він отримав визнання та перемогу на міжнародному конкурсі Sabre Awards, що показує важливість та необхідність таких проектів у міжнародному масштабі.

Арина Сатовська, директор Republic

У нас у Republic — справжня «республіка»: ми поважаємо свободу та відповідальність. Сучасний ритм стирає грань між роботою та «поза-роботою», тож в офісі цілком можна влаштувати вечірку, а вдома — зловити натхнення та вдосталь попрацювати.

Нас об’єднує те, що ми всі дуже різні — це не парадокс, а принцип компліментарності команди. Ми поважаємо цю інакшість, адже вона дозволяє дивитися на світ під різними кутами зору. І крізь усі «неможливо» та «не встигнемо» ми разом виходимо на «все одно спробуємо зробити класно». Ми віримо в те, що робимо, і працюємо з тими, кому довіряємо.

Мене надихає нерозкритий потенціал — творчий, людський, туристичний, економічний — різних куточків нашої країни. Ще з перших закордонних подорожей хотілося й у нас бачити і благоустрій громадських місць, і «людське» спілкування влади з громадянами, і сучасні культурні grassroots-ініціативи, і гідні інформаційно-туристичні та сувенірні продукти. У мене було стійке відчуття, що питання не стільки в грошах, скільки в нових практиках взаємодії влади та громадян, а також громадян між собою. Тепер, через 20 років, уже немає сумнівів, що творчий потенціал громади та бізнесу в поєднанні з професійними суспільними комунікаціями можуть робити дива. Саме такі дива і прагне творити Republic.

Я пишаюся тим, що ще в 2008 році нам вдалося збудувати фахові та системні комунікації Львівської ОДА на достойному міжнародному рівні. Львівський економічний форум 2008 року за участі президента, прем’єр-міністра та насправді якісної міжнародної й української аудиторії — це високий європейський стандарт. Ми вивели Львівщину в міжнародні рейтинги, отримали хороші публікації за кордоном, а головне — створили прецедент для області й інших регіонів.

Оксана Семенюк, співзасновник і керуючий партнер Changers

Ми дуже молода команда, адже стартапу Changers лише 11 місяців. За цей час ми вчотирьох встигли реалізувати проекти, які — ми віримо — змінюють світ.

У нас є щотижнева традиція «check-in» — щопонеділка зранку розповідаємо, як почуваємося і що думаємо, іноді супроводжуючи це історіями, новинами за останній тиждень. Це допомагає бути «on the same page», а також розвиває емоційний інтелект. Втомлюватись одне від одного — це не про нас.

Зараз мене драйвить проект, який ми розпочали у вересні й завершили в лютому — це побудова високорезультативної команди ProZorro. Це неймовірно — спостерігати, як люди змінювалися протягом проекту та бачити результати, яких вони досягають завдяки нашій спільній роботі.

Мотивує відчуття причетності до чогось величного — зміни країни, світу.

Володимир Кадигроб, співзасновник і керуючий партнер Zeitgeist Design

Серед нас є дизайнери, режисери, дослідники й архітектор. Нас об’єднує розуміння, чим є дизайн сьогодні, та спільне відчуття естетики.

Вирізняє нас практика: наша робота базується на дослідженнях і розумінні культурного контексту — це наша суть, звідси і назва — Zeitgeist Design (“Дизайн Духу Часу”). Нас надихають складні завдання. Надихають люди та можливість змінювати світ навколо.

Улюблений «напрям» — це виконувати свою роботу професійно, маючи спільні цінності з людьми, з якими працюєш.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь