Спецпроєкти

Через 2 тижні був солдаут – ще до анонсу програми: як пройшов НЕКАКТУС


27 червня на заводі Tetra Pak івент-агентство Friends Recommended організували конференцію НЕКАКТУС для Banda Agency – креативна конференція від креативних людей для креативних людей.

«Хлопці з «Банди» хотіли зробити великий, веселий і трохи дивний івент, з фудкортом і тусовкою, після конференції. А ще рояль на сцену і люльку-підйомник. В принципі, на цьому брифінг і закінчився. У всьому іншому нам була надана свобода дій. Далі був солд-аут перших 2000 квитків і відмова від початкової схеми залу, щоб розмістити ще 700 людей. Це був цікавий челендж для нас», – розповів у коментарі bit.ua Філіп Стручков, директор Friends Recommend Agency.

НЕКАКТУС в цифрах:

  • 30 годин монтажу – тривалість 4 сезонів «Гри престолів»
  • 6 км проводів комутації – протяжність Харківського шосе
  • 70 Квт звуку – половина потужності рок-концерту на стадіоні
  • LED екран площею, як 2 кімнатна квартира
  • Встановлено техніки вагою, як третина Space Shuttle
  • Розміщено 2800 стільців – кількість сидінь в 100 автобусах «Богдан»

«З самого початку ми знали, що хочемо провести івент на заводі Тетра Пак і що це не буде класичною конференцією з кава-брейками і серйозними обличчями. Єгор сказав про 2 тисячі відвідувачів. У мене не дуже добре з цифрами, тому я тоді не зовсім зрозуміла, багато це чи мало.

Коли в підсумку ми продали 2500 квитків, я все ще не відчувала масштабу заходу. Усвідомлення прийшло, коли вранці 27 червня я зайшла в ще порожній ангар заводу і побачила величезну кількість порожніх стільців.
Це, напевно, було найбільш хвилюючим моментом за всю підготовку до івенту: нарешті мені стало зрозуміло, подію якого масштабу ми затіяли», – розповідає Женя Дворецька, Product Owner в banda agency.

  • Відсортовано більше 20 кубічних метрів сміття
  • Проведено 50 співбесід на підйомнику. З них 50 – вдалі. Але це не точно
  • 3 спроби урагану зіпсувати захід – безуспішно
  • Організатори наїздили по локації на самокатах відстань від Києва до Житомира

«Ми робили перший раз свій великий івент, було дуже страшно.

Ми дуже хотіли зробити не нудну конференцію, а таку ж, як ми самі, трохи дивну і досить веселу.
Я дуже радий, що нам допомагали наші друзі, не просто івент агентство або продюсери, а саме близькі за духом люди, завдяки яким НЕКАКТУС і вийшов таким, яким він вийшов. Ми вже думаємо про наступний рік, хочемо зробити ще масштабніше і ще веселіше. Скоро розповімо!», – ділиться інсайтами Єгор Петров, хед оф арт Banda Agency.

Всього через два тижні зі старту продажів – квитки були повністю розпродані, і це без анонсування програми конференції. Лекції читали співвласники агенства – Паша Вржещ, Ярослав Сердюк, Єгор Петров, а ввечері виступали FO SHO і Larry Gus, діджей-сети зіграли Іван Дорн, Гарік Корогодський і Саша Жиляєв (Comfy). Зібралося більше 2500 людей.

«В день івенту ми усвідомили, що гості реально відпрошувалися з роботи, їхали з інших міст, пропускаючи свій випускний з університету (це реальна історія), купували квитки в п’ять разів дорожче початкової ціни для того, щоб потрапити на НЕКАКТУС. Це неймовірно круто!», – поділилася враженням джуніор аккаунт менеджер Banda Agency Олена Зикова.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь