Спецпроєкти

Білоруси вкрали концепт українського моноформату «П’яна вишня»


У Мінську відкрився заклад «П’яна вишня», який повністю повторює концепцію українського моноформату: тут подають лише вишневу наливку. Проте українські власники бренду згоду на франшизу у Білорусі не давали.

Про відсутність франшизи у Мінську повідомив Андрій Худо, співвласник холдингу !FEST, що володіє правами на бренд «П’яна вишня». За його словами, білорусам відмовили у франшизі з політичних міркувань.

Андрій Худо
співвласник холдингу !FEST
Черговий плагіат наших концептів – наразі «П’яної вишні». Цього разу, як то кажуть «брати білоруси» з Мінську... До мене зверталися декілька раз про купівлю франшизи нашого бару «П'яна вишня». Ми відмовляли через політичні мотиви. Вірю, що колись Білорусь зміниться, і ми ще зможемо показати, що таке бізнес у стилі фанк по-львівськи!

Трохи згодом на сторінці холдингу !FEST з’явилося офіційна заява, в якій власники холдингу кажуть, що свого часу вони «прийняли стратегічне рішення не розвивати бізнес у Білорусі, оскільки не впевнені у гарантіях для ведення бізнесу, який походить з України».

«Право на інтелектуальну власність є власне однією із таких цінностей. Створення ідей, концептів, продуктів, брендингу – це все важка праця, і її результати є захищеними у всьому цивілізованому світі. І коли хтось це копіює – це однозначна крадіжка. Саме це ми хочемо донести до власників кнайпи, яка є копією нашої „П’яної вишні“. Це крадіжка, і ви – злодії», – йдеться у заяві холдингу !FEST.

Мінський заклад відкрили білоруський підприємець Володимир Кужельний, що займається салонами краси, та ресторатор Сергій Кленцов. Вони пропонують 100 мл вишневки тут по ціні  4 білоруських рублі, 150 мл — за 5 рублів, а 200 мл — за 6 рублів.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь