Cпецпроекти

Найбільша концентрація блогерів на м²: як проходила вечірка Instabeach від Інстаграму


0 573 0

У вівторок, 30 липня, ресторан Гледстоунс на пляжі Малібу був переповнений. Люди, які заходили до нього, одразу бігли на відкриту терасу – робити світлини і відео. Дехто фотографував друзів, інші – себе: з келихами, солодкою ватою чи просто так. Одна дівчина змусила друга сфотографувати її з чотирьох різних ракурсів, коли вона заходить на терасу.

Приводом зібратися для всіх цих людей, помішаних на фото і відео, стала щорічна ексклюзивна вечірка Instabeach. Вона організовується самим Інстаграмом для 500 провідних блогерів cвіту, а також талановитих початківців, яких організатори хочуть підтримати. Мета івенту – познайомити інфлюєнсерів між собою, налагодити комунікацію між ними і дати можливість співпрацювати (і дружити, звісно ж).

Цього року на вечірку вперше запросили і представників преси. Хоча й без них було кому все – пустельний пляж Малібу, величезну літню терасу, смаколики та інші атрибути красивого життя – фотографувати.

Як цього року проходила Instabeach

Дуже, дуууже багато світлин та відео, максимальна концентрація селфі на квадратний метр. Але блогери – і відомі, і перспективні початківці – у перервах між своєю “роботою” на секунду відкладали смартфони – щоб трохи поспілкуватися, випити кокосової води і дати журналістам коментарі з приводу івенту.

Звісно, вся тусовка розділилася на окремі невеличкі групи.

“Ми спілкуємося з іншими людьми, але один з одним, мабуть, найбільше”, – каже Грег Маркс, актор із серіалу Brat Chicken Girls. Він стоїть поруч зі своїми колегами. Команда Brat також близька із популярними дітьми і підлітками, які знімаються у шоу Disney, Nickelodeon чи Netflix.

На вечірці немало TikTokers – блогерів, які стали популярними завдяки відеододатку, який був запущений менше року тому. “Ми, безперечно, вважаємо себе впливовими”, – каже учасник комедійного дуету TikTok Себастьян Бейл після того, як його питають, що він тут робить.

У всіх учасників вечірки було дещо спільне: сотні тисяч підписників в Instagram (ну і багатьом було не більше 20 років). Роблячи чергове селфі, блогери обговорювали, як краще взаємодіяти з аудиторією та залучати нових фоловерів.

За словами Джесіки Бєлкін, у якої більше 362 тисяч підписників, немає суттєвої різніці між інфлюєнсером та артистом. “Соціальні мережі допомогли мені з бізнесом та дружбою, у мене є багато прихильників, – каже Джесіка. – Я не ображаюся, коли інші називають мене впливовою людиною, а не творцем. Це одне й те ж”.

Ближче до вечора, коли сонце почало сідати, а музику вимкнули, блогери поспішали зробити останні вдалі фото. На багатьох із юних зірок вже чекали: їхні батьки сиділи в автівках, готові забрати своїх синів та дочок додому.

ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ У Києві можна буде безкоштовно навчитись знімати кіно
589 0 0

Наша Facebook-страница
Підписуйтесь на нас в Facebook

Прокоментувати

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: