Cпецпроекти

Які бренди потрібні ринку і як їх будувати в наших реаліях? Андрій Федорів розкаже на семінарі в Одесі, Харкові і Дніпрі


У жовтні засновник маркетингової компанії Fedoriv та brand father Андрій Федорів проведе 8-ми годинний семінар для власників бізнесу, маркетологів, стартаперів, усіх, хто прагне створити сильний бренд «BRANDFATHER 2.0».

На семінарі розбиратимуть бренди, продукти, стратегії і рекламу, та безліч реальних унікальних кейсів у сферах продуктів харчування, електронної комерції, рітейлу, нерухомості, банкінгу і В2В.

Учасники дізнаються –  які вимоги сьогодні висуває ринок до бренду, що користується особливою популярністю, а що вже неактуальне; які інструменти управління бізнесом найкраще використовувати, як максимально ефективно працювати з брендами навіть якщо бюджет мінімальний.

«На конкретних кейсах ми розберемо успіхи і «факапи» брендів, зрозуміємо з чого складається стратегія, на що потрібно робити акценти в своєму бізнесі, яку роль відіграє ідея, та у чому унікальність бренду» – зазначають організатори. Кожен учасник матиме шанс отримати інсайти та свіжі ідеї для свого бізнесу.

Компанія Федоріва створила успішні комунікаційні кампанії для таких відомих брендів як «Нова пошта», «Ощадбанк», OLX,«ПУМБ», «Casta», створивши не тільки дизайн бренду, але і його історію – ідеологію, емоції, та концепцію розвитку на декілька років вперед.

Семінар відбудеться в Одесі, Харкові та Дніпрі – 5, 7 та 10 жовтня відповідно.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: