Спецпроєкти

На що покоління Z найчастіше звертає увагу при купівлі товарів? Результати дослідження


Покоління Z, яке виросло вже в повністю діджитал-середовищі, згідно з дослідженням Cassandra, схильне відкривати нові бренди, які мають фізичні магазини. До того ж, вони прагнуть відкривати нові бренди раніше від інших, щоб представити себе першими послідовниками цього бренду.

У дослідженні 18% респондентів зазначили, що виявили новий бренд в рітейл-магазині, такий же відсоток дізнався про новий бренд в онлайн-середовищі. 27% опитуваних зазначили, що рекомендації від друзів і членів сім’ї мають більше значення для них у виборі брендів.

Найважливішими для них є марки, які відстоюють цінні ідеї, близькі їм. Представники покоління Z більш схильні підтримувати компанії, які, на їхню думку, «роблять світ кращим». Також молодь цікавиться батьківськими компаніями брендів і їх історіями, тим, які цінності відстоює компанія, що стоїть за продуктом, що говорять про це в соціальних мережах. «Це ключова частина репутації бренду для них, і це стає важливим критерієм під час покупок», – зазначила Мелані Шреффлер, одна з авторів дослідження.

Молоді покупці більш схильні шукати інформацію про споживчі товари і beauty-продукти онлайн, а 25% вважають за краще дізнаватися про ці категорії за допомогою онлайн-реклами. Близько 35% знаходять інформацію на сайті компанії.

Також було виявлено, що молоде покоління готове ділитися позитивними враженнями про бренд в Інтернеті. Автори дослідження вказують, що це велике зрушенням серед молодих споживачів. Так, вони прагнуть, щоб інші приймали їхні рекомендації, оскільки їм подобається ідея бути впливовими. Майже половина опитуваних ділиться позитивними відгуками про роботу компаній.

Дослідження проводилося серед 800 покупців у віці від 13 до 22 років.

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь