Яка соціальна мережа найпопулярніша в Україні – дослідження
У 2019 році в українському сегменті соціальних мереж Facebook та Instagram відбулися суттєві зміни чисельності аудиторії. Про це йдеться в дослідженні комунікаційного агентства plusone.
У лютому 2019 адміністрація Facebook здійснила масове видалення фейкових акаунтів – ботів. Тоді кількість користувачів українського Facebook скоротилася з 13 до 12 мільйонів, а в Instagram – з 11 до 10. Однак вже у вересні чисельність аудиторії відновилася, йдеться у звіті.
За словами керуючого партнера комунікаційної агенції plusone Маргарити Клещаєвої, «за останні 12 місяців український Instagram ріс швидшими темпами, ніж Facebook. Є всі підстави вважати, що у короткостроковій перспективі Instagram стане соціальною мережею №1 в Україні».
Загалом, соціальною мережею Facebook в Україні користується 31% населення, а Instagram – 26%. Найменший розрив користування між двома соцмережами найменший в областях, де раніше панували російські ВКонтакте та Одноклассники.
Єдина область (окрім Донбасу та Криму), де Instagram популярніший за Facebook – Харківська. Натомість в західноукраїнських областях і в центрі країни Facebook значно популярніший – подібна ситуація в Західній Європі.
За статистикою, в обох соціальних мережах переважає жіноча аудиторія (61%), а для молоді у віці до 29 років найпопулярнішою соцмережею став Instagram.