Як реклама зібрала 1млн+ переглядів у twitter за 2 дні? Кейс креативної студії twid для Сушия
Українська креативна студія twid викликала резонанс у японському твіттері своїм рекламним відеороликом для ресторану японської кухні «Сушия».
Відео опублікував японець на своїй сторінці у twitter, який нещодавно відвідав Україну, де і, зокрема, побував у «Сушия». Відео несподівано набрало більше мільйона переглядів за 2 дні.
Відеоролик є частиною рекламної компанії для ресторанів «Сушия», яку розробила креативна студія twid. Метою студії було познайомити українців з сучасною Японією, з її технологіями, рекламою та трендами. Характерний настрій і емоцію креативники передали через символи, ієрогліфи, традиційну кольорову палітру, та абсолютно «зашкварний» відеоряд і пісеньки, що «засідає в голові» (sorry not sorry).
Відео викликало захопливі відгуки японців, та інтерес до України. В коментарях до поста вони ділилися кліпами Верки Сердючки та цитували текст пісні з ролика, ділились тим, що знають про Україну. Також, користувачі твіттеру відзначили авангардність та незвичайність відеоролика.
ウクライナの寿司屋のCM謎すぎない???????? pic.twitter.com/1ugi4mi5LF
— ひろ (@hiro92kuunnnnnn) September 24, 2019