Cпецпроекти

Як реклама зібрала 1млн+ переглядів у twitter за 2 дні? Кейс креативної студії twid для Сушия


Українська креативна студія twid викликала резонанс у японському твіттері своїм рекламним відеороликом для ресторану японської кухні «Сушия».

Відео опублікував японець на своїй сторінці у twitter, який нещодавно відвідав Україну, де і, зокрема, побував у «Сушия». Відео несподівано набрало більше мільйона переглядів за 2 дні.

Відеоролик є частиною рекламної компанії для ресторанів «Сушия», яку розробила креативна студія twid. Метою студії було познайомити українців з сучасною Японією, з її технологіями, рекламою та трендами.  Характерний настрій і емоцію креативники передали через символи, ієрогліфи, традиційну кольорову палітру, та абсолютно «зашкварний» відеоряд і пісеньки, що «засідає в голові» (sorry not sorry).

Відео викликало захопливі відгуки японців, та інтерес до України. В коментарях до поста вони ділилися кліпами Верки Сердючки та  цитували текст пісні з ролика, ділились тим, що знають про Україну. Також, користувачі твіттеру відзначили авангардність та незвичайність відеоролика.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: