Cпецпроекти

Винайшли алгоритм, який може передбачити, що (і коли) працівник збирається звільнитися


0 354 0

Американські вчені створили алгоритм на основі штучного інтелекту, що здатний передбачити, коли працівник вирішить звільнитися з роботи, пише CNBC.

Працівники залишають роботу, прагнучи кар’єрного росту та вищої заробітної плати. Окрім того, серед причин звільнення ще називають токсичну робочу атмосферу та обмежені можливості для кар’єрного зростання. Роботодавці можуть дізнатися про це, тільки коли працівник уже повідомив про своє рішення звільнитися. Але за допомогою штучного інтелекту та машинного навчання дослідники розробили алгоритм, який може прогнозувати, коли працівник захоче звільнитися з роботи.

Ця програма може бути корисна як для роботодавців, так і для працівників. Розуміючи, хто планує звільнитися, компанії можуть виявити основні причини, чому працівники шукають інших можливостей. Завдяки цьому вони уникнуть часових і фінансових витрат на заміну працівників. Зворотний бік, звичайно, полягає в тому, що роботодавці повинні вживати заходів для поліпшення задоволеності працівників, покращуючи корпоративну культуру на робочому місці або просуваючи персонал по службі.

Використовуючи великі алгоритми даних і машинного навчання, дослідники розробили індикатор для вимірювання двох основних показників. Перший – велика плинність кадрів. Це зазвичай події, які спонукають працівників розглянути можливість звільнення. Наприклад, це може бути зміна керівництва або зміна іміджу компанії, судові дії, вжиті проти компанії.

Другий індикатор – «залученість у роботу», яку досліджують, спираючись на такі дані, як попередні місця роботи людини, термін роботи в останній компанії, навички, рівень освіти, гендер.

Цей алгоритм може допомогти HR та роботодавцям попередити звільнення або спонукатиме шукати заміну. «Це дозволяє збирати більше даних і аналізувати їх більш продумано, ретельніше, щоб збільшити шанси на залучення хороших людей», – зазначає один із дослідників, Брукс Холтом.

Після тестування алгоритм визначив, що особи, позначені як «найімовірніші», більш налаштовані на пошук нових можливостей.

Основний недолік – межі конфіденційності. Використання інформації з Instagram, Snapchat або Facebook – навіть інформації, яка публікується публічно, – може порушувати право працівників на приватність. З іншого боку, це дозволило б виявити, які цінності сповідують працівники та які критерії й умови найбільше впливають на їхнє рішення залишитися в компанії.

ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ Тест. Хто режисер твого життя?
1399 0 0

Наш YouTube-канал
Підписуйтесь на нас в Facebook

Прокоментувати

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: