Спецпроєкти

Наші‌ ‌батьки‌ ‌сидять‌ ‌у‌ ‌смартфоні‌ ‌більше‌ ‌за‌ ‌нас:‌ ‌як‌ ‌тобі‌ ‌така‌ ‌статистика,‌ ‌Ілоне?‌ ‌


Спробуймо перерахувати речі, без яких ми тепер не можемо вийти з дому. Одним з перших ми назвемо смартфон, який став нашим провідником у всі сфери життя – від роботи до розваг. Воно й не дивно, адже, за останніми дослідженнями діджитал-агентства Tecmark, ми користуємося телефоном понад 29 годин на тиждень. І йдеться не лише про нас, а й про наших батьків. Розповідаємо, як у 2019-му змінилися наші стосунки з мобільними телефонами.

Як вже говорилося, середній час користування смартфоном на тиждень у 2019-му році становить 29 годин та вісім хвилин. Але в різних вікових груп – різний час. Можна було б припустити, що найбільше на контакт з телефоном витрачає покоління Z та міленіали. Та ні, їм вистачає всього 29 та 12 годин на тиждень відповідно. Рекордсменами ж із користування смартфонів стало покоління «бейбібумерів», тобто ті, хто народився з 1946 по 1964 роки. Екранний час протягом тижня на їхньому телефоні показав понад 47 годин, що є майже в чотири рази вищим показником, ніж у міленіалів. Наступне після них покоління, тобто ті, хто народився у проміжку між 60-ми та 80-ми, користуються смартфонами на рівні з поколінням Z. Отакі новини для тих, хто думав, що їхні батьки менше сидять у телефонах, ніж їхні діти.

Цікаво, що і найдовший, і найкоротший час користування смартфоном назвали представники міленіалів. Один з них проводив 70 годин на тиждень, а другий – лише 54 хвилини.

Згідно з цим же дослідженням, щодня на наші смартфони надходить понад 100 сповіщень, тобто протягом тижня ми отримуємо понад 800 пушів. Неочікувано, але Tecmark виявили, що кількість тижневих сповіщень взагалі не впливає на те, як довго ми проводимо час за своїм смартфоном.

Більшу частину часу в нас іде на соціальні мережі. У кожного покоління виявився свій «поїдач часу»: Інстаграм – у покоління Z та міленіалів, а Фейсбук – у покоління X. Слідом за соцмережами йшли читання, продуктивність, розваги та ігри.

Щоб час, проведений за смартфоном, приносив нам максимальне задоволення, рекомендуємо обрати телефон, що якнайкраще відповідатиме вашим потребам. Минулого місяця компанія vivo презентувала свій новий флагманський смартфон NEX3.

Його вихід на український ринок очікуємо вже у листопаді. Смартфон має екран-водоспад – з його поверхні ніби «стікатимуть» зображення. Трьохкамерна система дозволить робити надзвичайно високоякісні знімки, а штучний інтелект робить флагман мегашвидким – корисна фіча для тих, хто живе у режимі багатозадачності. 

«З NEX3 ми вийшли за межі інновацій та індустрії смартфонів, щоб запропонувати одне з найякісніших мобільних рішень на сьогодні», – коментує Джимі Вонг, маркетинг-директор vivo в Україні.

І вже зовсім скоро у рамках Всеукраїнського конкурсу на найкраще графіті головні переможці отримають новенькі NEX3. Крім того, учасники арт-челенджу отримають й інші смартфони та цінні подарунки від організатора. Вручення нагород відбудеться у листопаді. 

Взяти участь у Vivo Ukraine Graffiti Challenge

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь