Королівство Нідерландів відмовилося від назви Голландія у своїй комунікації. Чому?
Уряд Нідерландів вирішив відмовитися від назви Голландія у межах національної кампанії, повідомляє The Guardian. Зміни щодо нового іміджу почнуть впроваджувати вже наприкінці року.
Таким чином, влада країни хоче змістити акцент міжнародної уваги з деяких негативних аспектів, з якими Голландія асоціюється у туристів: наркотиків і амстердамського «кварталу червоних ліхтарів».
Північна і Південна Голландія — це всього лише 2 з 12 провінцій, що входять до складу Королівства. Саме там розташовуються найбільші міста країни: Амстердам і Роттердам, тому ми часто асоціюємо Голландію з усією територією Нідерландів.
Прессекретар Міністерства закордонних справ заявила, що Нідерландам необхідний більш уніфікований і скоординований національний брендинг. «Ми хочемо представити Нідерланди як відкриту, вигадливу і інклюзивну країну»,– зазначила вона.
Назва Нідерланди буде активно просуватися на міжнародних заходах. Воно буде офіційно використовуватися під час пісенного конкурсу Євробачення-2020 року, який пройде в травні в Роттердамі, і під час Олімпіади-2020 в Токіо. Національна футбольна команда буде називатися лише нідерландською.
У межах нової стратегії назва Нідерландів стане офіційним брендом на пісенному конкурсі Євробачення-2020, який пройде в Роттердамі, та під час Олімпійських ігор-2020 в Токіо. Національна футбольна команда, яку за кордоном часто називають голландською, буде називатися лише нідерландською.
Такий ребрендинг – водночас спроба звернути увагу туристів на інші провінції країни.