В університеті запустили першу навчальну програму за фахом «інфлюенсер»
Італійський онлайн-університет запустив трирічну навчальну програму за спеціальністю інфлюенсер (social media influencer). Програма коледжу має на меті допомогти звичайним інстаграмерам відточувати свою майстерність та стати справжніми інфлюенсерами з кількома мільйонами підписників.
eCampus стверджує, що їх курс має на меті «заповнити поточну прогалину в освіті», та допомогти студентам отримати більше технічних навичок, необхідних для кар’єри інфлюенсера. Студенти вивчатимуть психологію моди, філософію мови, історію телебачення, міжкультурні комунікації, семіотику та інформаційні технології.
Меценатом університету став футболіст Кріштіану Рональду, який бере участь у новій рекламній кампанії установи. Він, зокрема, профінансує 36 стипендій студентам нової програми.
Минулого року платформа Traackr виявила, що майже 72% компаній витрачають значну більшість свого бюджету на інфлюенс-маркетинг. Так, інстаграм-блогінг стає все прибутковішим з року в рік.
Університет eCampus – один з провідних онлайн-університетів Італії, де навчаються понад 30 000 студентів. В університеті діє віртуальний навчальний процес – усі лекції, семінари, конференції проводяться в онлайн режимі.