Спецпроєкти

Banda Agency сьогодні 8 років! Наші улюблені проєкти Банди


Сьогодні Банді 8 років! Уявляєте? Уже 8 років. Banda, ми знаємо, що ви завжди будете Forever Young, тому вітаємо із ще одним роком досвіду.

Якщо вам одного дня доведеться розповісти, хто представляє найбільш award-winning дизайн в Україні та український креатив, ви, напевно, згадаєте про Банду. Як і ми! Banda вперше за 60 років виграла для України «Каннського Лева» (бронзову відзнаку), і вже останні роки регулярно отримують престижні нагороди у сфері дизайну Red Dot Award. Для нас їхні проєкти – це те, що не вписується у звичну картину, відсутність страху бути незрозумілими, не думати так, як думають інші.

Ми вже пробували влаштуватися до Банди на роботу і навіть склали для цього тест. А сьогодні хочемо згадати наші улюблені їхні проєкти.

Проєкти Банди

1. Ukraine NOW

Banda Agency не побоялася та взяла на себе завдання створити брендинг для України, країни, яку досі не можуть знайти на карті іноземці. Бренд, який продемонструє привабливість України для туризму, культурної взаємодії та бізнесу. Динамічний, відкритий та позитивний.

Головний меседж закладено у слові NOW. Бренд представляє Україну як країну можливостей, яка починає діяти, творити, відкривати, показувати себе, презентувати та комунікувати з іншими.

Для креативників важливо було глобально змінити уявлення про українців, сформувати такий бренд, який би демонстрував нас як відкриту сучасну країну, де все найцікавіше відбувається саме зараз: відкриваються нові компанії, нові прогресивні бізнеси, нові кафе, ресторани, фестивалі, нові заводи, нові креативні академії та інноваційні технопарки.

2. Брендинг Євробачення 2017

Саме за брендинг Євробачення 2017 креативна агенція вперше за 60 років виграла для України «Каннського Лева» (бронзову відзнаку). Banda вигадала меседж, який би одночасно об’єднував та акцентував на унікальності кожного. «Celebrate Diversity» – це «про об’єднання Європи і країн поза її межами, громадяни яких зберуться разом, щоб вшанувати те, що нас поєднує, і те, що відрізняє один від одного, робить нас унікальними». Візерунок намиста відсилає до української автентичности та символізує силу об’єднання і роль кожного. Намистина за намистиною – тільки разом можна створити щось насправді дивовижне.

3. Brave! Factory 2018

Brave! Factory – це фестиваль вільної музики та мистецтва, який відбувається на заводі «Київметробуд». Фестиваль тісно пов’язаний з місцем його проведення, заводом. Тому агенція створила брендинг, який був засновуваний саме на атмосфері локації, його енергії. Ідея така, що фестиваль надихається характером і енергією цехів, прохідних і котельних, і сам стає частиною цього індустріального велетня.

4. UBER. Перша масштабна кампанія сервісу в Україні

Для кампанії сервісу таксі UBER Banda вирішила боротися з недовірою до служб таксі та показати, що це надійно й доступно, та набагато простіше, ніж може здаватися. «Uber – це сервіс на щодень, який трохи полегшує наше життя і робить його комфортнішим», – девіз кампанії для UBER.  Креативники вирішили познайомити користувача з правилами та функціоналом сервісу, показавши основні ситуації, в яких люди користуються додатком: вдень у будь-яких справах, поїздки за маршрутом дім–робота–дім, а також вечірні й нічні поїздки, пов’язані з розвагами.

5. Helen Marlen: Коли подобаєшся собі

Для мережі магазинів Helen Marlen агенція вирішила створити таку комунікаційну стратегію, яка була б близька для кожної жінки та яка б мала емоційний зв’язок з брендом. А це, як ми можемо переконатися, Банда може! Головними мав бути свідомий підхід та любов до себе.

Так, і сформувався меседж: «Коли подобаєшся собі, весна трапляється».

P. S. Відео про Банду, яке вони підготувати для церемонії нагородження Red Dot – це контамінейшн всього «спесіашл бандитського»:

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь