Спецпроєкти

Як створити класний продукт? 5 лайфхаків від Дмитра Дубілета


Напередодні головного міжнародного саміту із залучення клієнтів з інтернету «Лабораторія Онлайн Бізнесу 2020» згадуємо минулорічний виступ нинішнього Міністра Кабінету Міністрів та співзасновника першого українського інтернет-банку Monobank Дмитра Дубілета на ЛОБ19.

Тоді Дмитро поділився п’ятьма основними принципами створення успішного продукту. Адже, його проєкт Monobank на сьогодні є найбільш швидкозростаючий необанк у світі. Лише за один рік банк залучив 500 тисяч клієнтів, а сума власних та депозитних коштів складала понад 3 млрд. гривень.

Отже, чим керувався Дубілет та що зробило його проєкт таким успішним?

Лайфак №1. Простота

Дуже легко створити складний продукт і дуже складно – простий. Важливо, щоб для клієнта все було максимально зрозуміло і просто —ваша стратегія, функціонал тощо. Створюйте зрозумілі сценарії. Чим більше параметрів і варіантів ви пропонуєте користувачам, тим менше вони цінуватимуть ваш продукт.

Лайфхак №2. Дігіталізація

Цифрова революція вимагає реалізації нової бізнес-моделі – застосування цифрових технологій для прийняття управлінських рішень, побудови комунікації між споживачем та брендом, інновацій та автоматизації. Який бізнес ви б не вели, сучасні технології – це найважливіший елемент, який допоможе вам досягти успіху. Навіть в агробізнесі вони зараз широко застосовуються. Наприклад, дрони дозволяють відстежувати якість пшениці.

Лайфак №3. Зворотній зв’язок

Для того, щоб продукт був цілісним та корисним, треба орієнтуватись на аудиторію (знати, хто твоя ЦА та її потреби). Не боятися експериментувати, тестувати, спостерігати за реакцію клієнтів, адже неможливо одразу створити досконалий продукт. Заходьте на ринок з мінімальним (але якісним) продуктом, дивіться реакцію, аналізуйте і вже потім приймайте рішення, куди рухатися далі.

Лайфхак №4. Форма

Не економте на формі/дизайні вашого продукту. Інвестуйте гроші, час та енергію на те, щоб продукт мав привабливий естетичний вигляд та був зручним. Тоді лише клієнти отримуватимуть задоволення від взаємодії з продуктом. Форма завжди приносить додаткову цінність. Намагайтесь, щоб всі точки дотику з клієнтом були вигідні і приємні йому.

P. S. Завжди готуйтеся до того, що у вас будуть хейтери. Навіть коли підбираєте неймінг, робіть так, щоб у декого він викликав злегка підняту брову, але у більшості – захоплення.

Лайфхак №5. Не забувайте про гумор

Уявіть, що розробка вашого проєкту завершена. Ви повністю готові до запуску. Завжди раджу зробити паузу ще максимум на день, щоб «нанести тонкий шар гумору на ваш продукт». Подумайте, де це буде актуально та як зробити це ненав’язливо.

Люди запам’ятовують емоції, а гумор — це те, що їх дарує. Змусьте клієнта посміхнутися — і він назавжди залишиться з вами! Це дасть йому зрозуміти, що про нього дбають. Та й взагалі, найважливіше, коли клієнт відчуває позитивне та доброзичливе ставлення до себе.

Дізнатися більше лайфхаків та кейсів успішних проєктів можна буде на Лабораторії Онлайн Бізнеса 2020. Головний міжнародний саміт із залучення клієнтів з інтернету пройде 29, 30, та 31 травня у Києві. На саміті 21 спікер поділиться трендовими способами просування для бізнесів, які масово з’являться на ринку через 6-12 місяців. І учасники ЛОБ19 першими про них дізнаються!

Повний список спікерів буде відомий у лютому. Передпродаж квитків стартує уже 4 листопада та триватиме до 6 листопада. Квитки можна придбати за посиланням.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь