Спецпроєкти

Екофлешмоб: понад 450 брендів не братимуть участь у «Чорній п’ятниці»


Французька швейна компанія Faguo закликала інші бренди та компанії відмовитися від участі у дні всевітніх розпродажів – Чорній п’ятниці, і її підтримало понад 450 брендів.

Рух Make Friday Green Again («Зроби п’ятницю знову зеленою»), який вони започаткували, має на меті переконати в тому, що акція заохочує непотрібне виробництво, що є одним з головних причин кліматичної кризи, а також змушує людей робити непотрібні покупки і як наслідок збільшувати кількість сміття. Зокрема рух закликає бренди та покупців присвятити 29 листопада сортуванню, перепродажу та переробці зайвих речей.

Довготермінова мета руху − поступово звести популярність Чорної п’ятниці нанівець. До антиконсьюмеристської кампанії Make Friday Green Again приєдналися переважно французькі бренди.

Проте магазини, що долучаються до розпродажів у Чорну п’ятницю, підтримав Британський роздрібний консорціум. За словами його очільниці Хелен Дікінсон, такі акції дають покупцям доступ до багатьох товарів, які вони раніше не могли собі дозволити, особливо напередодні Різдва. Ніколас Рор, ініціатор руху, відповів на це, що їхня мета – не підживлювати почуття провини, а заохочувати переглянути ставлення до споживання загалом.

«Сучасний процес споживання — спотворений. Люди купують товари, не тому що їм це потрібно, а тому що підпадають під вплив і маркетингові маніпуляції. Ми ж хочемо, щоб вони зосередилися на тому, що вже мають у своїх шафах, і купували лише те, що справді необхідне», – додав Ніколас.

До того ж, рух дасть змогу знову нагадати покупцям, що чим менше купує людина, тим менший вуглецевий слід лишає.

FAGUO – французька швейна компанія, яка спеціалізується на виробництві та оптовій торгівлі одягом та взуттям. Бренд підтримує відповідальне виробництво та стійку моду: за продаж однієї одиниці продукції вони зобов’язуються посадити одне дерево.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь