Українські «Форс-мажори»: на YouTube вийде веб-серіал про інвестиційний бізнес
6 листопада в ТРЦ «Блокбастер» відбувся допрем’єрний показ серіалу «Вільні гроші». Це веб-проєкт, який створили за підтримки компанії «Фрідом Фінанс Україна». Серіал — це спосіб розповісти людям, що таке інвестиційний бізнес. В центрі сюжету — талановитий хлопець Захар, який працює офіс-менеджером у великій компанії та мріє про кар’єру інвестиційного консультанта.
«Вільні гроші»зняті в жанрі професійних та галузевих серіалів — автори надихалися рейтинговими серіалами «Мільярди» та «Форс-мажори». Режисерка картини — Ірина Петрикей, автори ідеї — Борис Цомая, Валерій Примост і Анастасія Остренська. Автором саундтреку до серіалу став талановитий український піаніст Євген Хмара. Акторський склад— теж яскравий: народний артист України Остап Ступка, Аліна Коваленко (серіал «Кріпосна» та фільм «Захар Беркут»), Богдан Рубан (актор фільму «Eva.Stories»), Михайло Кришталь (актор серіалу «Кріпосна»), Олена Курта (акторка серіалу «Школа»); Владислав Гончаров; Роман Муленко; Себастіан Антон.
«Мій герой —дуже талановитий та цілеспрямований юнак. Він прагне зробити світ кращим, а людей щасливішими. У нас є одна спільна риса — жага справедливості. Гадаю, це допомогло мені вжитися в образ», — розповідає Богдан Рубан про свого героя.
«Мені дуже імпонують проекти “на межі”. Здавалося б, маркетингова історія. Але так гармонійно оформлено художньо, настільки насичена емоційно — для мене було задоволенням працювати в такому форматі. Щось нове — це завжди цікаво», — коментує Олена Курта, яка зіграла одну з персонажок серіалу.
Ідея українських «Форс-мажорів» належить маркетинг-директору компанії «Фрідом Фінанс Україна» Борису Цомая. Серіал — це спосіб розповісти людям, що таке інвестиційний бізнес. У центрі сюжету — талановитий хлопець Захар, який працює офіс-менеджером у великій компанії та мріє про кар’єру інвестиційного консультанта.
«Коли ми думали, як доступно розказати людям, що таке фінансові інвестиційні компанії, не хотілося вдаватися до стандартних маркетингових та піар-технологій. А от вся інформація у живому контексті — з героями, історією, емоціями — заствоїться якнайкраще. Ми не мали за мету створювати відвертий рекламний контент, не гралися в очевидний продакт плейсмент. Вся частина із «Фрідом Фінанс Україна» — фонова і не кидається в очі. Це просто частина сюжету», — коментує Борис.
Серіал транслюватиметься на YouTube-каналі #Investtalk. Перша серія буде доступна до перегляду вже 11 листопада.
Фото обкладинки: Олександр Пілюгін
Фото: Даніл Прівєт