Спецпроєкти

Для міленіалів адаптували Біблію. Як вона виглядає?


Американське видавництво Alabaster видає Біблію для міленіалів, покоління, для якого чи не найголовнішою є візуальна складова будь-якого продукту або проєкту. Обравши молоде покоління як цільову аудиторію, засновники видавництва християнської літератури вирішили оформити Святе Письмо так, щоб це відповідало запитам та естетичному смаку міленіалів.

Засновник компанії Браян Чанг розповів: «Біблія, яку я отримав у 20 років, мала такий вигляд, що мотивації читати її я не мав». Чанг (Bryan Chung) виріс у буддистській сім’ї, але в коледжі прийняв християнство. Там він вивчав графічний дизайн і познайомився зі своїм тезкою – також Браяном Чангом (Brian Chung).  Вони стали друзями, і у 2016 році заснували Alabaster, щоб побороти байдужість молодих людей до християнського вчення та змінити ставлення до Біблії – осучаснити оформлення Біблії, зосередившись на візуальній складовій та естетиці книги.

Згідно із дослідженням Pew Research Center’s Religious Landscape Study від 2015 року, люди, народжені між 1981 і 1996 роками, набагато рідше, ніж старші американці, відвідують релігійні служби або моляться. У минулому році  Center for the Study of Elections and Democracy  встановив, що 35 відсотків американців вважають себе атеїстами та агностиками, і майже половина з них – це покоління міленіалів. Для порівняння, у 1986 році тільки 10% молодих людей вважали себе атеїстами.

Насправді ідея спрацювала, адже за минулий рік вони продали понад 10 тисяч примірників, а попит на релігійні тексти, оформлені у стилі Instagram все зростає. На стартап звернули увагу не тільки в США, але й у Сінгапурі, Австралії, Канаді та Великобританії.

На створення сучасного дизайну Біблії творців надихали журнали Kinfolk, Cereal і Drift. Дизайн Святого Письма розроблений у мінімалістичному скандинавському стилі  – із світлинами на білому тлі. Він схожий на стиль Інстаграму – найбільш популярної соцмережі серед міленіалів.

«Instagram – це потужна візуальна платформа, тому Alabaster отримав тут велику популярність, – стверджує Браян. – Врешті використовувати Instagram – це добре. Для нашого контенту ми беремо звідти різні образи.».

View this post on Instagram

Weekend reading ?⁠ ⁠ ? @kat.illac

A post shared by Alabaster Co (@alabaster_co) on

На сьогодні видавництво вже опублікувало Книгу Буття, Псалтир, Книгу Притч Соломонових, Євангеліє від Марка, Євангеліє від Матвія, Євангеліє від Іоанна, Євангеліє від Луки та Послання до Римлян.

В анотації до «Псалтиря» йдеться що це «чесні вірші, написані тисячі років тому», де читачі можуть «дізнатися про жалобу, горе, смуток, любов, радість, прощення та про те, що означає віра в Бога у наш складний технологічний час».

Купити примірники можна на сайті видавництва: https://www.alabasterco.com/collections/bibles/products/the-book-of-psalms

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь