Спецпроєкти

ТОП-10 найпопулярніших рекламних кампаній на YouTube у 2019 році


YouTube опублікував ТОП-10 рекламних відеороликів 2019 року. Лідером цього року стала реклама, створена спеціально до Супербоула, який відбувся в лютому цього року.

1. Лідером рейтингу стала реклама Amazon – Not Everything Makes the Cut, в якій знявся Харрісон Форд. Ролик подивилися 39,5 мільйонів разів.

2. На 2-му місці – відео автомобільного бренду Hyundai USA The Elevator, ролик набрав 38,9 мільйона переглядів.

3.  Gillette We Believe: The Best Men Can Be (32,8).

4. Apple – Introducing iPhone 11 (31,8)

5. Bosch Global – The Internet of Things presents – #LikeABosch (23,3)

6. Doritos – Doritos: Chance the Rapper x Backstreet Boys (16,7)

7. Audi USA – Audi Presents: Science Fair (14,8)

8. Stella Artois – Chage Up The Usual (13,9)

9. Nike – Dream Craizer (11,1). Nike запустив кампанію про роль жінок в спорті. У рекламному ролику були використані архівні кадри з виступів спортсменок, які не тільки домоглися світових рекордів і численних медалей, але і надихнули мільйони дівчат по всьому світу повірити в свою мрію і йти до неї незважаючи ні на що.

10.NFL – The 100 – Year Game SBLIII (7,3)

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь