Спецпроєкти

10 візуальних трендів 2020 від Depositphotos


Міжнародний фотобанк Depositphotos випустив проєкт «Візуальні тренди 2020: Майбутнє поруч», в якому прогнозує візуальні тенденції 2020 року. Вони поспілкувалися з креативними агентствами з усього світу, щоб визначити основні візуальні тренди цього року.

Незалежно від сфери цей огляд візуальних трендів ознайомить з ідеями і темами, які житимуть у мережі і зрештою з’являться на ваших екранах.

1. Світ майбутнього

Розширена реальність (XR) буде однією з головних тем у 2020 році. Ці технології не просто вплинуть на те, як ми проводимо дозвілля, спілкуємося і купуємо товари та послуги: приготуйтеся до занурення у віртуальне середовище у ритейлі, мистецтві, сфері розваг і навіть вдома.

Популярними темами будуть автоматизація, робототехніка, 5G, кіберспорт, штучний інтелект, нейронні мережі, інтернет речей та інші смарттехнології. Компаніям треба навчитись ефективно користуватись інноваціями, а авторам контенту для мікростоків – швидко і креативно візуалізувати їхнє використання.

2. Неонова антиутопія

«Неможливо не помітити, що різні елементи дизайну – тривимірні, скевоморфні, площинні, анімаційні та інші – все більше переплітаються. Ця інтеграція стане ще помітнішою з розвитком VR, AR, AI та інших нових технологій»,  Sebastiaan Scheer, дизайн-директор, MediaMonks Amsterdam.

Кіберпанк-естетика, неонові кольори і антиутопічні мотиви все більше впливають на візуальну комунікацію. Недарма такими популярнимим стали серіали «Чорне дзеркало», «Дивні дива» і фільм «Той, хто біжить по лезу».   Цей тренд не омине моду і підготує різні сфери мистецтва і дизайну до футуристичних алюзій. 

3. Межі штучного інтелекту

Завдяки ще потужнішим комп’ютерам ці технології розвиваються зі швидкістю світла і перевершують можливості людей до навчання. Вони змінюють те, як ми купуємо, навчаємось, і впливають на ведення бізнесу і поведінку споживачів у всьому світі.

«Зараз ми все свідоміше ставимося до питання впливу технологій. Я вважаю, нам варто зробити крок назад і повчитися в минулого. Хочеться поставити під сумнів технології та прогрес і побачити, як трендом стає low-tech. Штучний інтелект лише інструмент, але ми маємо враховувати його зворотний ефект. Наприклад, коли технологія стає більш енергоощадною і, відповідно, дешевою, ми використовуємо її частіше. Та які будуть наслідки?», Anfi Sa, мультидисциплінарний художник і артдиректор, Super an der Spree.

4. Баугауз знову і назавжди

Естетика школи Баугауз, яка відсвяткувала у 2019-му році сторіччя і досі впливає на дизайн. Художники і дизайнери надихаються цим стилем та інтерпретують його на сучасний лад

«На мій погляд, плаский або напівплаский дизайн, мінімалізм і UX на основі бездоганного моушндизайну ставатимуть дедалі популярніші. У них неодмінно з’явиться більше інтерактивности, складности переходів і 3D-елементів. Крім цього, буде більше нестандартних макетів, кастомної типографіки та ілюстрацій, що матимуть вигляд цілісного зображення», – Martin Holoubek, CEO, PIXIT.

5. Бруталізм і цифровий декаданс

«Гарного дизайну стає забагато. Врешті він приїдається, стає нецікавим. Тоді приходить брутал. Попри простоту виконання і повну свободу дій, це далеко не простий напрям дизайну. Не кожен кривий макет з дивною типографікою і спотвореними пропорціями стає стильним. Річ у тому, що потрібно бути дивним, привертати увагу, але при цьому не скотитися у треш, залишитися у межах естетики», Evgeny Vetrov, артдиректор, BBDO Warsaw.

Грубу естетику часто використовують у веб- та графічному дизайні, і хоча бруталізм не завжди видається привабливим, він чудово вирізняється серед відполірованих макетів, зразкових композицій та універсальних художніх рішень.

6. Розквіт приглушених відтінків

 На тлі сміливих дизайнів і зухвалих артрішень приглушені відтінки транслюють витонченість, яка народжується в мінімалізмі.

«Продовжуючи тему мінімалізму, зауважмо, що в центрі уваги опиняється JOMO — радість від втрачених можливостей. Використовуйте світлу палітру в стилі покоління Z і простий підхід до типографіки та фотографії для мінімалістичних проєктів», – Nikki Burton, креативний директор, Perq Studio.

7. Ілюзія сприйняття

«Якщо ми розглядаємо дизайн як своєрідну візуальну гру, то спроба ввести просторові характеристики у плаский дизайн приваблює і захоплює глядачів, тому що виходить за межі 2D-середовища. Роботи, які долають обмеження площинности й роблять свій внесок у контекст, допомагають краще пов’язати форму і зміст», Глеб Петров, співзасновник MADCATS.

Оптичні ілюзії або візуальна деформація композиції і типографіки чіпляють сильніше, ніж ідеальна картинка. Використовуйте викривлені шрифти та елементи — і аудиторія точно сповільниться, щоб оцінити і зрозуміти задум дизайнера.

8. Експерименти у моушнграфіці

Поєднуючи анімацію, технології, мистецтво і дизайн, художники часто надихаються природою і природними формами. За допомогою анімації вони винаходять нові елементи або візуалізують хімічні реакції. В результаті з’являються роботи — гіпнотичні, з яскравими 3D-елементами, що не підпадають під закони гравітації. Цим вони привертають увагу і надають динамічним онлайн-дизайнам містичного флеру.

9. Перехід на вертикаль

Сьогодні більшу частину цифрового контенту ми сприймаємо з мобільних пристроїв. Тому вертикальні відео — пріоритетний формат для брендів, інфлюенсерів і просто користувачів соцмереж. Вертикальні публікації отримують на 90% більше переглядів, ніж пости із зображеннями. 

«Соціальні мережі диктують візуальні рішення. Вони нічого не ігнорують. Контенту доведеться підкоритися законам соціальних мереж. Те, наскільки зображення “інстаграмні”, буде визначати їхній успіх», Роман Гавриш, керівний партнер Jovan Rocanov, креативний консультант Aimbulance.

10. Деталі великим планом

Фокусуючись на загальному плані, легко випустити з уваги щось справді важливе. Щоб акцентувати на якості й підкреслити свою відкритість та чесність, бренди показують продукти великим планом.  Згідно з цією тенденцією, буде менше постпродакшну не тільки в рекламі, але й у фотографії загалом. Використовуйте мінімум ретуші й робіть акцент на деталях, щоб показати суть проєкту.

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь