10 візуальних трендів 2020 від Depositphotos
Міжнародний фотобанк Depositphotos випустив проєкт «Візуальні тренди 2020: Майбутнє поруч», в якому прогнозує візуальні тенденції 2020 року. Вони поспілкувалися з креативними агентствами з усього світу, щоб визначити основні візуальні тренди цього року.
Незалежно від сфери цей огляд візуальних трендів ознайомить з ідеями і темами, які житимуть у мережі і зрештою з’являться на ваших екранах.
1. Світ майбутнього
Розширена реальність (XR) буде однією з головних тем у 2020 році. Ці технології не просто вплинуть на те, як ми проводимо дозвілля, спілкуємося і купуємо товари та послуги: приготуйтеся до занурення у віртуальне середовище у ритейлі, мистецтві, сфері розваг і навіть вдома.
Популярними темами будуть автоматизація, робототехніка, 5G, кіберспорт, штучний інтелект, нейронні мережі, інтернет речей та інші смарттехнології. Компаніям треба навчитись ефективно користуватись інноваціями, а авторам контенту для мікростоків – швидко і креативно візуалізувати їхнє використання.
2. Неонова антиутопія
«Неможливо не помітити, що різні елементи дизайну – тривимірні, скевоморфні, площинні, анімаційні та інші – все більше переплітаються. Ця інтеграція стане ще помітнішою з розвитком VR, AR, AI та інших нових технологій», – Sebastiaan Scheer, дизайн-директор, MediaMonks Amsterdam.
Кіберпанк-естетика, неонові кольори і антиутопічні мотиви все більше впливають на візуальну комунікацію. Недарма такими популярнимим стали серіали «Чорне дзеркало», «Дивні дива» і фільм «Той, хто біжить по лезу». Цей тренд не омине моду і підготує різні сфери мистецтва і дизайну до футуристичних алюзій.
3. Межі штучного інтелекту
Завдяки ще потужнішим комп’ютерам ці технології розвиваються зі швидкістю світла і перевершують можливості людей до навчання. Вони змінюють те, як ми купуємо, навчаємось, і впливають на ведення бізнесу і поведінку споживачів у всьому світі.
«Зараз ми все свідоміше ставимося до питання впливу технологій. Я вважаю, нам варто зробити крок назад і повчитися в минулого. Хочеться поставити під сумнів технології та прогрес і побачити, як трендом стає low-tech. Штучний інтелект – лише інструмент, але ми маємо враховувати його зворотний ефект. Наприклад, коли технологія стає більш енергоощадною і, відповідно, дешевою, ми використовуємо її частіше. Та які будуть наслідки?», – Anfi Sa, мультидисциплінарний художник і артдиректор, Super an der Spree.
4. Баугауз знову і назавжди
Естетика школи Баугауз, яка відсвяткувала у 2019-му році сторіччя і досі впливає на дизайн. Художники і дизайнери надихаються цим стилем та інтерпретують його на сучасний лад.
«На мій погляд, плаский або напівплаский дизайн, мінімалізм і UX на основі бездоганного моушндизайну ставатимуть дедалі популярніші. У них неодмінно з’явиться більше інтерактивности, складности переходів і 3D-елементів. Крім цього, буде більше нестандартних макетів, кастомної типографіки та ілюстрацій, що матимуть вигляд цілісного зображення», – Martin Holoubek, CEO, PIXIT.
5. Бруталізм і цифровий декаданс
«Гарного дизайну стає забагато. Врешті він приїдається, стає нецікавим. Тоді приходить брутал. Попри простоту виконання і повну свободу дій, це далеко не простий напрям дизайну. Не кожен кривий макет з дивною типографікою і спотвореними пропорціями стає стильним. Річ у тому, що потрібно бути дивним, привертати увагу, але при цьому не скотитися у треш, залишитися у межах естетики», – Evgeny Vetrov, артдиректор, BBDO Warsaw.
Грубу естетику часто використовують у веб- та графічному дизайні, і хоча бруталізм не завжди видається привабливим, він чудово вирізняється серед відполірованих макетів, зразкових композицій та універсальних художніх рішень.
6. Розквіт приглушених відтінків
На тлі сміливих дизайнів і зухвалих артрішень приглушені відтінки транслюють витонченість, яка народжується в мінімалізмі.
«Продовжуючи тему мінімалізму, зауважмо, що в центрі уваги опиняється JOMO — радість від втрачених можливостей. Використовуйте світлу палітру в стилі покоління Z і простий підхід до типографіки та фотографії для мінімалістичних проєктів», – Nikki Burton, креативний директор, Perq Studio.
7. Ілюзія сприйняття
«Якщо ми розглядаємо дизайн як своєрідну візуальну гру, то спроба ввести просторові характеристики у плаский дизайн приваблює і захоплює глядачів, тому що виходить за межі 2D-середовища. Роботи, які долають обмеження площинности й роблять свій внесок у контекст, допомагають краще пов’язати форму і зміст», – Глеб Петров, співзасновник MADCATS.
Оптичні ілюзії або візуальна деформація композиції і типографіки чіпляють сильніше, ніж ідеальна картинка. Використовуйте викривлені шрифти та елементи — і аудиторія точно сповільниться, щоб оцінити і зрозуміти задум дизайнера.
8. Експерименти у моушнграфіці
Поєднуючи анімацію, технології, мистецтво і дизайн, художники часто надихаються природою і природними формами. За допомогою анімації вони винаходять нові елементи або візуалізують хімічні реакції. В результаті з’являються роботи — гіпнотичні, з яскравими 3D-елементами, що не підпадають під закони гравітації. Цим вони привертають увагу і надають динамічним онлайн-дизайнам містичного флеру.
9. Перехід на вертикаль
Сьогодні більшу частину цифрового контенту ми сприймаємо з мобільних пристроїв. Тому вертикальні відео — пріоритетний формат для брендів, інфлюенсерів і просто користувачів соцмереж. Вертикальні публікації отримують на 90% більше переглядів, ніж пости із зображеннями.
«Соціальні мережі диктують візуальні рішення. Вони нічого не ігнорують. Контенту доведеться підкоритися законам соціальних мереж. Те, наскільки зображення “інстаграмні”, буде визначати їхній успіх», – Роман Гавриш, керівний партнер Jovan Rocanov, креативний консультант Aimbulance.
10. Деталі великим планом
Фокусуючись на загальному плані, легко випустити з уваги щось справді важливе. Щоб акцентувати на якості й підкреслити свою відкритість та чесність, бренди показують продукти великим планом. Згідно з цією тенденцією, буде менше постпродакшну не тільки в рекламі, але й у фотографії загалом. Використовуйте мінімум ретуші й робіть акцент на деталях, щоб показати суть проєкту.