Опитування. Які зарплати у сфері комунікацій в Україні?
У листопаді 2019 року у Штатах низка працівників ЗМІ почала поширювати серед журналістів різних видань електронну таблицю, у якій пропонувалося вказати назву видання, свою зарплату, досвід роботи та посадові обов’язки. Інформацію про себе оприлюднили працівники New York Times, Buzz Feed, Wall Street Journal, CNN, Vice і Conde Nast. Журналісти також могли вказати свою гендерну і етнічну приналежність. Метою цієї ініціативи було розкриття відомостей про відмінності в оплаті праці, що могли б допомогти деяким працівникам отримати підвищення.
Досі невідомо, як виглядає вилка зарплат у сфері комунікацій в Україні. Немає єдиного джерела, яке дало б змогу порівнювати і оцінювати свої професійні навички. Натомість прозорість інформації про зарплатну систему – це запорука мотивованости співробітників, їхньою націлености на результат і загалом успіху компанії. Розуміння того, скільки заробляють колеги на аналогічних позиціях, дало б можливість реальніше оцінити свій кар’єрний ріст, домовитися про збільшення зарплати, змінити менеджерів або ж шукати нову роботу.
Щоб дослідити реальні зарплати ринку в Україні, кар’єрний портал Happy Monday вирішив провести опитування серед сотень спеціалістів із комунікацій. Якщо ви SMM-менеджер, копірайтер, піарник, контент-менеджер, журналіст або редактор, ця анкета саме для вас. Крім розміру щомісячного доходу, в анкетуванні є запитання про досвід роботи, рівень компетенцій, тип зайнятости.
Як дослідження зможе допомогти ринку?
- Роботодавці та рекрутери зможуть краще зрозуміти, яку зарплату пропонувати кандидатам та теперішнім робітникам.
- Спеціалісти зрозуміють, яку зарплату просити на співбесіді чи при підвищенні.
- Молоді спеціалісти та світчери зможуть оцінити зарплатні перспективи в новій професії.
- Усі професіонали пересвідчаться в тому, які чинники впливають на підвищення доходу та чи треба нарешті вчити англійську.
Опитування анонімне, а час заповнення анкети займе у вас лише 3-5 хв.
Взяти участь в опитуванні – це спосіб зробити оплату праці справедливішою та прозорішою, а порівняльний аналіз результатів своєї роботи та рівня зарплат допоможе зрозуміти, як оцінювати власні професійні можливості відповідно до ринку праці.
Результати опитування орієнтовно будуть оприлюднені у другій половині лютого на сайті кар’єрного порталу Happy Monday.