В Україні відбудеться тиждень стажувань для людей 50+
На українському ринку всього 0,01% всіх вакансій розрахована на людей 55+. Вважається, що такі співробітники погано навчаються нового, бояться сучасних технологій і важче знаходять спільну мову з молодими колегами. Щоб розвінчати ці стереотипи, а також надихнути людей старшого віку не боятися пробувати себе в сучасних професіях і відкривати нові кар’єрні горизонти, БФ «Життєлюб» запустив ініціативу «Тиждень дорослого стажиста».
SMM-ник, декоратор, оператор call-центру, редактор на телеканалі і навіть програміст нейромережі – ось неповний перелік професій, які освоювали 15 життєлюбів віком від 51 до 74 років на минулих стажуваннях.
З 2 по 8 березня відбудеться новий сезон «Тижня дорослого стажиста». У цьому сезоні стажування люди 50+ спробують себе в ролі HR-фахівця, помічника дизайнера в Andre Tan, бармена в Pink Freud, маркетолога, гіда в Pinchuk Art Centre, фітнес тренера в ЕБШ, адміністратора в Oh my Look та інших сучасних професіях великого міста.
«З мого досвіду багато молодих співробітників і стажистів-студентів у перший день посилаються на стрес і нову обстановку. У випадку зі Світланою (51 рік) ніяких проблем не було. Вона за лічені хвилини знайшла пароль від вайфаю, познайомилася із сусідніми відділами, самостійно встановила Office, зайшла під своїм обліковим записом на пошту і була готова до роботи. Такі співробітники менше обмежені сімейними обставинами, їх не заманюють амбіції і бажання реалізуватися в прибутковішій сфері. Як правило, вони вже отримали визнання і авторитет. На перший план виходять самоактуалізація і бажання жити осмислено», – коментує наставниця торішнього стажування Марія Вітязь роботу вікового smm-менеджера.
Якщо ваша компанія хоче стати партнером проєкту і взяти на стажування життєлюба, пишіть на пошту ia.trudolub@gmail.com з позначкою «Вакансія для трудолюба».
Вперше «Тиждень дорослого стажиста» відбувся у 2018 році. Тоді до акції приєдналося 5 компаній, які готові були взяти співробітника «золотого віку» до себе на тиждень у штат. А у 2019-му проєкт підтримали вже 13 активних бізнес-команд Києва – від SMM-агентства до студії декору.