Спецпроєкти

До Дня закоханих Твіттер розвісив у метро пости своїх користувачів про любов і стосунки


З нагоди Дня святого Валентина Твіттер почав рекламну кампанію #LoveTwitter у підземках та станціях метро Нью-Йорка, Сан-Франциско, Сіетла та Лондона. На білбордах компанія розмістила пости своїх користувачів на тему кохання й стосунків, побачень тощо.

«Люди заходять у Твіттер, щоб розповісти про те, що вони справді думають про любов і побачення – хороше, погане і незручне. Ми показуємо реальні твіти, щоб було видно, яким насправді є сучасне сприйняття Дня закоханих», – повідомила соцмережа.

У Твіттері користувачі діляться своїми постами, які несподівано побачили в метро.

Ось декілька дописів, які потрапили на білборди:

«Моє найгірше побачення – те, на якому я заплатила за квитки в кіно і снеки, а мій супутник взяв решту в касира й поклав її у свою кишеню».

«Я: Чому я самотн?я

Я: Відмовляюся йти на кожне побачення, відповідаю на повідомлення через 3-5 робочих днів, не виявляю жодних емоцій, не вмію паркуватися в одну лінію».

«Дружина щойно спитала, які в мене плани на вихідні. Ніби вона ще не вирішила».

«Чоловік щойно спитав, чому в нас так багато сиру в холодильнику, — тепер мені потрібен новий чоловік».

«У 2020-му ходитиму на побачення із собою»

Також нещодавно співробітники техаського зоопарку із Сан-Антоніо запустили спеціальну акцію для всіх, кого «кинули» перед Днем святого Валентина: за 5 доларів вони назвуть одного зі своїх тарганів іменем експартнера, який вас розчарував, а потім згодують його птахам.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь