Cпецпроекти

Як організувати роботу співробітників, які не можуть залишитися вдома


Робота з дому – одне з найважливіших правил безпеки на час карантину через пандемію коронавірусу. Так, працівники мусять дотримуватися соціальної дистанції та залишатися вдома, виконуючи свої робочі обов’язки. Та як бути працівникам стратегічно важливих підприємств,  які задіяні безпесередньо у виробничому процесі та від роботи яких залежить життєдіяльність міста? Продовольча та сільськогосподарська організація ООН поширила принципи біозахисту та рекомендації щодо організації роботи в умовах жорсткого карантину. Головне завдання таких підприємств – максимально зменшити ризики для працівників і клієнтів, а працівників – посилено дотримуватися правил санітарної безпеки.

Алгоритм роботи організації в умовах карантину

1. Скласти повний список персоналу. Співробітників, які можуть виконувати свою роботу дистанційно, відправити додому на віддалену роботу. Мають бути налагоджені всі необхідні канали зв’язку, аби такі працівники могли виконувати свої службові обов’язки.

Співробітників, робота яких пов’язана з обслуговуванням клієнтів, виробництвом або забезпеченням діяльности підприємства, розділити на групи за напрямками роботи (інженери, бухгалтери). Кількість працівників зменшити до можливого мінімуму. Позаштатним працівникам (практиканти, аудитори, аутсорсинг) заборонити доступ на об’єкт пби зменшити ризик поширення коронавірусу.

2. Розділити персонал на групи, які не контактують між собою, так щоб вони не перетиналися на роботі, в розвозці, в побуті (розділені навіть під час обіду). Це допоможе обмежити їхнє коло контактів. Для вирішення робочих питань надавати перевагу таким способам: переговори по телефону, листування електронною поштою або в месенджерах. Внутрішні наради проводити в режимі телеконференції. Якщо один член персоналу захворів на коронавірус, помістити інфікованого та всіх, хто контактував з ним, на 14-денний карантин.

3. Заборонити працівникам використовувати громадський транспорт. Натомість організувати перевезення власним спецтранспортом. Перед розвезенням проводити температурний скринінг персоналу. Транспорт повинен добре вентилюватися. На вході кожному слід продезінфікують руки і видати медичні маски.

4. На робочих місцях соціальний розрив повинен бути не менше 2 метрів один від одного. Усі працівники повинні працювати в масках та заміняти їх кожні 2-4 години, залежно від інтенсивности дихання.

5. Приміщення компанії обов’язково потрібно мити засобами дезінфекції (дверні ручки, поручні, кнопки ліфтів, поверхні, підлога) та регулярно провітрювати.

6. Працівники повинні регулярно та ретельно мити руки.  На вході в офіси компанії повинні стояти дезінфектори, аби кожен співробітник або відвідувач міг знезаразити руки або мобільний телефон тощо.

7. Контролювати самопочуття та здоров’я працівників. В офіс допускати лише осіб без ознак захворювання. Додатково кожному проводити температурний скринінг. Якщо температура перевищує 36,9 градусів – таку людину не пускати в офіс. Аби запобігти розповсюдженню вірусу, кожен працівник перед виходом на роботу повинен самостійно міряти температуру тіла. У разі виявлення підвищеної температури чи будь-якого із симптомів застуди, він має негайно повідомити про це безпосереднього керівника, залишитися вдома та звернутися до свого сімейного лікаря.

8. Проводити інформаційну кампанію. Доручіть керівникам підрозділів проінструктувати працівників щодо правил безпеки та заходів профілактики. Інформуйте співробітників про шляхи поширення інфекції і засоби протидії. Розмістіть інформацію в загальнодоступних місцях – на дошках оголошень або корпоративному сайті. Регулярно оновлюйте інформацію на внутрішніх діджитал-ресурсах та інформаційних стендах.

Так, найважливіше зараз – це безпека співробітників і відповідальне ставлення до себе і до  інших.

ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ Тест. Який ти товар першої необхідності?

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: