Спецпроєкти

Превентивні заходи щодо передачі коронавірусу в медичних установах

Разом проти коронавірусу: збираємо 1 000 000 грн на захисні костюми для лікарів. Твій внесок важливий!

Продовжуємо публікувати інформацію щодо спеціальних застережних заходів для українських медичних працівників під час виконання службових обов’язків в умовах повітряно-крапельних та контактних інфекцій.

CDC (Центри з контролю та профілактики захворювань у США) надали рекомендації медичним установам щодо перенесення нетермінових відвідин пацієнтів, у яких є ризик виникнення ускладнень, пов’язаних з COVID-19. 

Крім того, центр громадського здоров’я округу Сіетл Кінг розробив рекомендації, які стосуються соціального дистанціювання. UW Medicine розглядає ці рекомендації, щоб зменшити кількість випадків захворювання та смерті, спричинених вірусом, та мінімізувати його поширення, особливо якщо така ситуація триватиме впродовж тижнів чи місяців.    

Основні цілі:

  • Забезпечити відповідний догляд за всіма пацієнтами, незалежно від статусу інфекції COVID-19.
  • Скоротити необов’язкові візити до закладів медичного обслуговування, щоб запобігти передачі респіраторних вірусів.

 Підхід: 

  • Проводити візити віч-на-віч в разі необхідності.
  • Запровадити альтернативи візитам віч-на-віч.
  • Якщо візит не терміновий – перенести його.

Керівні принципи:

 1) Визначаючи, чи слід пацієнтам дотримуватися графіка запланованих зустрічей, лікарі повинні заздалегідь переглянути графіки та виявити пацієнтів, що перебувають у зоні найвищого ризику:

 а.  люди похилого віку;

 б.  пацієнти із супутніми захворюваннями або ослабленим імунітетом;

  • інші люди, що мають вищий ризик виникнення ускладнень після респіраторних захворювань, наприклад, вагітні жінки.

 2) Працівникам клініки варто запропонувати таким пацієнтам зв’язок з лікарем через телефон (якщо це можливо), щоб розробити план тимчасового догляду.

 3) Необхідно відкласти звичайні планові або нетермінові візити (тобто щорічний медичний огляд, лікувальну фізкультуру, вимірювання кров’яного тиску) для цих пацієнтів.

 4) Переконатися, що пацієнти мають достатню кількість ліків та проінструктувати, щоб у разі захворювання вони повідомили про це лікарні через телефонний дзвінок.

 5) Пацієнтам, які вимагають особистого візиту, необхідно нагадати про запобіжні заходи та правила безпечного відвідування (ретельно мити руки,

 не торкатися обличчя, зберігати дистанцію, якщо це можливо).    

 

Джерело: UW Medicine COVID-19

Переклад: Анастасія Дорошенко

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь