Спецпроєкти

Телефонні консультації та підготовка до огляду пацієнта з підозрою на COVID-19

Разом проти коронавірусу: збираємо 1 000 000 грн на захисні костюми для лікарів. Твій внесок важливий!

Щоб мінімізувати поширення COVID-19, медичні працівники змушені готувати до огляду або консультувати пацієнтів у телефонному режимі.

У матеріалі – основні положення перших дзвінків та зразки розмов.

 

  1. Пропонуючи ідею впровадження ACDO пацієнтам, обґрунтуйте її

«Я____ телефоную з клініки, щоб обговорити Ваш майбутній прийом. Ви, мабуть, останнім часом багато чули з новин про спалах коронавірусу. Центр контролю та профілактики захворювань та органи охорони здоров’я просять усіх зробити свій внесок, щоб зменшити поширення інфекції. Медичний центр Harborview робить усе можливе, щоб захистити пацієнтів. Я хотів/-ла б обговорити, чи є можливість отримати необхідну Вам допомогу без візиту до клініки».

Якщо ніхто не відповідає, залиште це сповіщення та попросіть якнайшвидше перетелефонувати/написати повідомлення на платформі eCare.

  1. Пропонуючи ACDO, поясніть, що це необов’язково

«Якщо Вам потрібна невідкладна медична допомога, тоді ми хочемо бачити Вас у клініці. Такі альтернативні варіанти не потрібні».

  1. Пропонуючи варіанти надання ACDO

«Існує кілька різних способів вирішити ваші потреби щодо медичної допомоги. Ми можемо організувати заплановані відвідини як віртуальний відеовізит за допомогою вашого смартфона або комп’ютера. Якщо у вас немає доступу до смартфона або комп’ютера з інтернетом, я можу зателефонувати вам в час запланованого візиту. Або, якщо вам тільки потрібне щось конкретне, наприклад, лікарські рецепти, я можу це зробити в електронному вигляді. Ви також можете надіслати мені повідомлення через платформу eCare з оновленням про ваше здоров’я та найактуальніші проблеми зі здоров’ям».

  1. Розгляд ризиків та переваг – проінформуйте пацієнта/-ку, якщо він/вона в групі високого ризику
  • «Існують деякі групи людей, у яких можуть розвинутися важчі випадки коронавірусу у випадку зараження. Серед них – і такі люди, як ви з____ (апелюйте до конкретного ризику пацієнта), тож заклади охорони здоров’я рекомендують з цієї причини залишатися вдома якомога більше».
  • «Вам буде зручно, якщо ми спробуємо вирішити ваші проблеми зі здоров’ям по телефону?»
  • «Я впевнений/-а, що ми можемо вирішити проблеми, що Вас турбують, так само успішно по телефону, як і під час зустрічі».

 

Робочий процес альтернативних варіантів амбулаторного лікування у медичних закладах

Будь ласка, адаптуйте до потреб вашої клініки

09.03.20

Переклад: Ольга Кисіль

Порядок дій медичного персоналу під час телефонної консультації пацієнтів з приводу COVID-19 

 

Джерело: UW Medicine COVID-19

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь