Burger King влаштував Різдво в липні, щоб завершити 2020 рік раніше
Перша половина 2020 року була непростою. Думаємо, що кожен з нас був би не проти пропустити решту 2020 року і перенестися одразу у грудень саме в сезон зимових свят і різдвяної атмосфери.
Спробувати втілити у дійсніть це бажання мільйонів людей вирішила мережа ресторанів швидкого харчування Burger King і запустила кампанію «Різдво у липні».
Один зі своїх закладів у Флориді Burger King прикрасив різдвяними вінками, ялинками і гірляндами, а соцмережі – зображеннями ельфів. Працівники носять шапки Санта-Клауса. Ну і звичайно, у ресторанах тепер звучить не Родді Річ або Тейлор Свіфт, а класичні різдвяні колядки.
Ренато Россі, директор з маркетингу Burger King, розповів: «2020 рік був дуже складним для всіх, і багато людей зізнаються, що вони вже такі втомлені та спантеличені цим роком, що зараз хочуть лише одного – щоб 2020 рік нарешті минув. Цією кампанією ми хочемо розвеселити покупців і зробити їх щасливішими».
У межах кампанії меню Burger King пропонує відвідувачам акційні ціни на будь-які два пункти меню на вибір.
У проморолику Burger King запропонував перехожим висловитись щодо 2020 року. Усі зазначили, що вже стомилися та раді завершити цей рік якнайшвидше. «Час вже закінчувати цей рік. Нічого хорошого ми в 2020 не бачили!», – сказав один з героїв відео.