Спецпроєкти

Екосвідомі бренди: історія першого у світі бренда, який розробляє конопляне хутро – DevoHome


Ukrainian Fashion Week за підтримки Українського культурного фонду презентує четверту історію Action: Sustainable Fashion про українські бренди, які реалізовують ініціативи у сфері свідомої моди та відповідального споживання.

Ця історія про український бренд одягу та домашнього текстилю із конопляного волокна DevoHome.

Серед сталих брендів тканини з конопель є дуже популярним матеріалом, адже процес вирощування, обробки та подальшого використання конопляної сировини є максимально етичним щодо довкілля та людей. Ба більше, висока якість та екологічні властивості цього матеріалу є дуже запотребованими сьогодні. 

Хоча процес роботи з коноплею як сировиною для виготовлення текстилю все ще досить дорогий і складний, через сприятливі для цього умови Україна має всі шанси працювати у цьому напрямку текстильної промисловости.

Бренд одягу та домашнього текстилю із конопляного волокна DevoHome відновлює екосистему ідентичности, орієнтуючись на інновації та переосмислення українських традицій.

Команда бренда вже сьомий рік поспіль продовжує підтримувати 12-ту і 14-ту цілі програми розвитку Організації Об’єднаних Націй – відповідальне споживання та збереження морських екосистем.

«Ми перші у світі, хто розробив та пропонує інноваційне хутро на основі нетканого волокна із конопель як замінник натуральному та екохутру», – розповіла засновниця бренда Оксана Дево.

Конопляне волокно – це міцний біорозкладний матеріал, росте без гербіцидів і пестицидів, стійкий до шкідників, швидко поглинає і виділяє вологу, гіпоалергенний; забезпечує прекрасну регуляцію температури та циркуляцію повітря.

Інноваційний матеріал під назвою HempFur, який створив бренд, замінює тваринне й синтетичне хутро і за своїми властивостями придатний для пошиття конопляних шуб. Хутро виготовляють з волокна конопель, вирощених у Полтавській області.  Бренд виробляє також натуральний конопляний утеплювач, який використовують для пальт, жакетів і жилетів як заміну пуху і синтетики, що зазвичай використовують у масмаркеті.

Створюючи продукт, команда бренда відповідально ставиться до всіх ланок процесу, не вбиваючи природу та відновлюючи традиційне для України виробництво текстилю з конопель.

Інші історії у межах проєкту можна прочитати тут, тут і тут.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram