Спецпроєкти

«А‌ ‌тиснути‌ ‌руку‌ ‌можна?»‌ ‌:‌ ‌як‌ ‌бути‌ ‌етичним‌ ‌колегою‌ ‌в‌ ‌2020‌ ‌році‌ ‌


Здається, щодня світ змінюється вдвічі швидше, ніж учора. Правила гри на ринку змінюються так само швидко, а з ними й ділова етика, яка нарешті вимагає радикальної поваги до працівника як до недоторканної особистості. 

Разом з СЕО мережі коворкінгів BeeWorking Іллєю Безручком розповідаємо правила нової корпоративної етики і пояснюємо, як правильний робочий простір здатен її підтримати. 

 

Правило №1.  Не вживайте «ок» у робочому листуванні – нині це сприймається як пасивна агресія.

Необхідність у цьому правилі висіла в повітрі не один рік, і зрештою колумністи NYT її озвучили. Нормальною реакція «ок» залишилася тільки для працівників старших поколінь, а молодших працівників вона в такому вигляді пригнічує і змушує відчувати провину невідомо за що. І ще й з крапкою наприкінці! 

Щоб ваш «ок» залишався турботливим, завершуйте його знаком оклику (це дійсно приємно), усміхненим емодзі або стікером. Жодних крапок!

 

Правило №2. Перед записом аудіоповідомлення треба запитати у співрозмовника, чи має він можливість його прослухати.

По-перше, ви можете надіслати аудіоповідомлення в незручний момент – коли співрозмовник у метро або на зустрічі. По-друге, прочитати скатертину тексту все одно вийде швидше, аніж прослухати її в аудіо – без підготовки говорити чітко вдається не всім, особливо при швидкій ходьбі. По-третє, колеги ніколи не знають, що почують: може, робочу рекомендацію, а, може, ваш нестримний спів у ванній кімнаті. 

Відмовлятися від аудіоповідомлень повністю не треба. Просто турбуйтеся про комфорт співрозмовника –  текстом спитайте, чи зручно слухати, або/і коротко опишіть, на що підуть півтори хвилини його життя. 

Та якщо ваша мета – розлютити колегу, щоб ваше ім’я запам’ятали назавжди, запишіть йому десять голосових повідомлень по п’ять секунд. Або надішліть голосом правочки чи реквізити банківської картки!    

 

Правило №3. Дотримуйтесь відкритості у робочих стосунках. Стирайте кордони та перепони між топами і середніми менеджерами, відмовляючись від «кабінетів директора» та ієрархії.

Міленіалам дуже не подобається відчувати себе підлеглими сакрального боса, якого ніколи не видно і який не вміє бути товариським.

Принципів відкритості дуже легко дотримуватись у коворкінгу BeeWorking – у вже існуючому на Подолі та в новому на Голосіївці. Другий коворкінг буде сім поверхів заввишки, матиме 14 переговорних кімнат і систему індивідуального кондиціонування та вентиляції для комфорту кожного гостя. Аби позбутися ієрархічних кордонів, ви можете зняти стіну між робочими кімнатами або ж поступово відсувати її зі зростанням колективу замість розселення по різних просторах. 

01/7

Якщо ваша команда стабільно маленька і вам не подобається працювати щодня за одним столом – перемістіться у лаунж-зону з незакріпленими робочими місцями. У переговорних кімнатах BeeWorking є хромкасти, тому там зручно проводити презентації та групові зустрічі з позаштатними працівниками. А міні-кухні ідеально підійдуть для коротких мітапів за кавою, які допомагають зняти напруження посеред робочого дня. 

«Команді, яка працює у діджитал, потрібна гнучкість простору і презентабельний офіс для роботи з клієнтами, – каже СЕО мережі коворкінгів BeeWorking Ілля Безручко. – У 2020 році коворкінг став необхідністю: за час пандемії працівники більш захищені саме тут, аніж в офісі. Приміром, офіс рідко пропонує заморозити оренду, хоча це може врятувати малий бізнес, і не так ретельно стежить за дезінфекцією. Нас у BeeWorking цікавить конкретний користувач. Здається, що це дорого, але витрати команд у коворкінгу менші за ті самі витрати в офісі».

 

Правило №4. Дотримуйтесь work & life balance.

Не засиджуйтесь на роботі і не змушуйте колег затримуватися. Згідно з дослідженням компанії PwC, перепрацьовки порушують баланс між роботою та особистим життям і роблять нас непродуктивними.

Щоразу, коли ми забираємо роботу додому, межа між професійними обов’язками та  відпочинком розмивається. Спочатку ми трошки бісимось від «швиденьких, але термінових» задач о першій ночі, а за кілька місяців відчуваємо ненависть або/і безпорадність в улюбленій команді. Це свідчить про вигорання, з яким неприємно жити і важко боротися.

Якщо ви відчуваєте щось схоже, краще за все прямо зараз поговорити з керівником і пояснити, що вам підходить інший формат роботи. Лав-хейт стосунки ще нікого не рятували, і кар’єри це стосується також.

 

Правило №5. Робіть тімбілдінги доброю традицією навіть в умовах суперзайнятості колег.

Коли ми живемо тільки в паніці, можемо поводитись із колегами грубо, погано спимо і втрачаємо зв’язок з реальністю. Це теж наближає нас до вигорання. 

Та сотня палаючих дедлайнів і нервові зриви не страшні працівникам, які знаходять час на неформальне спілкування одне з одним. Тімбілдінг справді може стати рятувальним та об’єднати колектив, зробивши його справжньою командою. 

Щоб провести класний тімбілдінг, не обов’язково кудись йти чи їхати – бо у новому BeeWorking під ігрову зону виділили окремі місцини. На першому поверсі розташована ігрова кімната з тенісним столом, на шостому – бібліотека, а на всіх заразом – лаунж-зони. 

01/3

Правило №6. Поважайте особистий простір колег. 

Навіть якщо дуже зосередитись, мозок навряд зможе повністю абстрагуватися від почутих жарти, переговорів та скарг. Так, ми маємо на увазі, що чужі розмови псують робочий процес (і ваш іноді теж).

Щоби нікому не заважати, обідайте друзями виключно на кухні і про все на світі теревеньте також в іншому місці. А ділові розмови краще за все переносьте до скайп-кабінки, як у BeeWorking – завдяки шумопоглинаючим стінам ви не почуєте нічого, крім свого голосу і голосу в слухавці.

 

Правило №7. Поважайте тілесні кордони колег і не допускайте харасменту.

Порушені тілесні кордони викликають у нас почуття безпорадності і роздратованість, які заважають отримувати задоволення від дотиків справді близьких людей, а в тяжчих випадках відгукуються все життя.

Турбуйтеся про свій комфорт і комфорт людини, з якою збираєтеся контактувати, проговорюйте свої наміри завчасно. Тиснути руки, обійматися та взагалі взаємодіяти з тілом колеги можна тільки з її/його дозволу голосом. 

Не ігноруйте контактів, які не приносять вам явного задоволення, і вимагайте до себе поваги. Можете бути впевнені, що зайві обійми зафіксує система камер, якою оснащена вся територія коворкінга. Також у BeeWorking не зайдуть небажані гості, тому що кожний бажаний отримуватиме індивідуальну смартфонну діджитал-картку. 

«Коворкінг – це скоріше універсальний інструмент для компаній, які хочуть задовольнити своїх працівників», – коментує Ілля Безручко.

Новий коворкінг BeeWorking на Голосіївський:

01/6

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь