Cпецпроекти

ASMR-відео, ролик про надлюдей і фільм за 200 євро. Чим цьогоріч здивує Fashion Film Festival Kyiv-2020?


З 10 червня по 3 вересня в Україні втретє відбувається Fashion Film Festival Kyiv-2020. Розповідаємо, як це буде, хто увійшов до складу журі і що відомо про фіналістів.

Fashion Film Festival Kyiv-2020 – як відбуватиметься?

Цього року фестиваль відбувається в онлайн-форматі. Організаторами є FILM.UA та Ukrainian Fashion Week. Захід відбувається за підтримки Українського культурного фонду.

Позмагатися за нагороду охочих було достатньо: цього року організатори отримали 124 роботи. До шортлиста увійшли 16 фільмів, для 6 з яких показ на фестивалі стане першим. Серед фіналістів конкурсної програми не тільки українські автори, а й творці з Італії, Росії та Іспанії.

Ірина Костюк
продюсерка FILM.UA Group, співорганізаторка Fashion Film Festival Kyiv
Уже третій рік поспіль Fashion Film Festival Kyiv є успішним прикладом колаборації світу моди та кіно. Попри нові умови проведення індустріальних заходів, цього року нам вдалося на 30% збільшити кількість учасників конкурсу. І це, безперечно, свідчить про актуальність і необхідність нашого фестивалю.

Роботи оцінювало міжнародне журі:

● Вілмер Вільямс (Аргентина) – засновник і директор Buenos Aires International Fashion Film Festival (BAIFFF);
● Анастасія Калита (Україна) – журналістка, головна редакторка видання про мистецтво Your Art;
● Ніколо Монтанарі (Велика Британія) – консультант з fashion-фільмів, стратег із розвитку кінофестивалів та співзасновник Berlin Fashion Film Festival;
● Ігор Стеколенко (Україна) – український режисер, співзасновник студії We Are Buro;
● Наталка Якимович (Україна) – креативна продюсерка, генеральна продюсерка Pay TV каналів FILM.UA Group.

Фіналісти конкурсу Fashion Film Festival Kyiv-2020 (за абеткою):

Before The Date (режисери Tonny Brooks, Марія Маслій)

Український бренд взуття Marsala за підтримки міжнародної кінокомпанії Laco Films зняв фільм у популярному ASMR-жанрі, широко відомому як «масаж мозку». Від перегляду такого відео глядач отримує ефект АСМР-насолоди, заспокоєння, розслаблення. Крім того, це допомагає впоратися з тривогою, панічними атаками, забути про проблеми, розслабитися і заснути.

За сюжетом мініфільму з кодовою назвою Before The Date, він і вона − пара коханців, як лівий черевик і права туфля Marsala. Герої роману готуються до побачення і в передчутті нової зустрічі фантазують на тему чуттєвих асоціацій: дотиків, запахів, звуків і смаків. Роль пари взуття – головна.

Ідея ролика належить дизайнерці бренда Марії Маслій та Євгенові Матвієнку − продюсерові авторських проєктів, співзасновнику міжнародної кінокомпанії LACO FILMS.

Behind the Curtain (режисери Giacomo Boeri, Matteo Grimaldi (The Blink Fish)

The Blink Fish – італійська креативна компанія, яка спеціалізується на зйомці fashion-фільмів, рекламних роликів, музичних кліпів, короткометражних та документальних фільмів. Їхні роботи були відзначені на престижних міжнародних фестивалях fashion-фільмів, таких як Berlin Commercial, Aesthetica Short Film Festival і LA Fashion Film Festival.

Фільм Behind the Curtain було створено для Національної палати моди Італії режисерами Giacomo Boeri та Matteo Grimaldi та приурочено до Milan Fashion Week FW20-21. Ролик знято одним довгим кадром, який показує всі секрети, що відбуваються у «залаштунках» − на бекстейджі.

Стилістка Giulia Sanna підібрала для зйомок одяг брендів локальних дизайнерів: як вже знаних, так і молодих. Серед них:  Annakiki, The Attico, L’Autre Chose, GCDS, MSGM, Paula CademarAct N°1, Annakiki, Arthur Arbesser, Blazé Milano, Calcaterra, DROMe, Fantabody, Giannico, GCDS, Gilberto Calzolari, Marco de Vincenzo, Marco Rambaldi, Nico Giani, Sara Battaglia, Stella Jean, Tiziano Guardini, Vìen та Vivetta.

The Blink Fish та Національна палати моди Італії співпрацюють з 2016 року, готуючи цікавий та актуальний відеоконтент для кожного модного сезону.

Frolov TV Hot News! (режисер Юрій Двіжон)

До презентації спільної колекції вечірніх черевиків-трансформерів українські бренди Frolov та Marsala випустили фільм Frolov TV Hot News!

Зйомка відбулась у перші дні після пом’якшення карантину на дачі дизайнера Івана Фролова. Режисер Юрій Двіжон зафільмував бекстейдж зйомки у найкращих традиціях 1990-х. За сюжетом, дві дівчини перебувають на самоізоляції вдома і мають блискуче взуття та одяг…

Iamwhoiam (режисер Олександр Прилуцький)

Ізраїльский режисер Саша Прилуцький зізнається, що суть його робіт полягає в тому, що він ставить на сцену людей, які йому здаються надлюдьми. Він вірить: кожна людина має свою суперсилу, і мета життя − знайти і зрозуміти її.

Суперсила Саші − своїми фільмами допомагати людям відмовлятися від сумнівів і ставати кращою версією себе.

У фільмі Iamwhoiam автор хотів розповісти про Тель-Авів.

Одна з речей, яка характеризує Тель-Авів, це поняття „Я той, хто я є”. Люди пишаються тим, хто вони, набираються впевненості і створюють унікальне враження себе. Ми шукали акторів, музикантів, танцюристів і просто яскравих персонажів, які змогли не посоромитися відкрити і показати себе

Серед героїв фільму − відомий український дизайнер Жан Гріцфельдт. Режисер згадує: «Як тільки я зустрів Жана в Києві, він справив на мене дуже сильне враження. Він теж надлюдина в моїх очах. Постійний Пітер Пен, який створює унікальне враження для всіх людей, які його зустрічають».

I’ll Say It First (режисерка Олена Шевченко)

Чого хоче жінка? Ти ніколи не дізнаєшся, поки не опинишся в її голові. Це короткометражний фільм про дівчину, яка хоче написати хлопцеві першою, але вагається зробити перший крок. Одночасно вона вдає, ніби це їй зовсім байдуже.

Основна ідея фільму − показати, що жінки почуваються не такими впевненими, як справляють враження. Режисерка буквально взяла ідею для фільму з власного життя, а натхненням для неї стали радянські часи, тому фільм знято на плівку. Радянська квартира, де відбувається дія, є метафорою того, що технології змінюються, але мрії залишаються такими ж.

I’m here (режисерка Катерина Тюрина)

Режисерка Катерина Тюрина присвятила свій фільм молоді та Києву.

Київ, 2019 рік – тотальне копіювання стилю, поглядів, хобі. Необґрунтована одержимість усім новим, модним, відсутність власного мислення, відсутність правди та реальних бажань. Нове покоління вже не запитує себе, що насправді хоче робити тут і зараз. Однак у них є своя реальність. Це нова молодь, яка мислить критично. Оригінальні. Справжні.

Це коротке красиве відео – про вічних мрійників, хлопців і дівчат, покликаних надихатися своїми чесними справами. Вони підштовхують нас до нових звершень. Вони знають, як мріяти і здійснити мрію. Вони живуть моментом, хоча часто суспільство порушує їхні межі ідеального світу, відкидаючи до потворної реальности.

Фільм знімали в Києві в таких різноманітних локаціях, як книжковий ринок «Петрівка», Парковий міст, Житній ринок, Центральний вокзал і дах на вулиці Жилянській.

Hotel MFW (режисери Giacomo Boeri, Matteo Grimaldi (The Blink Fish))

The Blink Fish – італійська креативна компанія, яка спеціалізується на зйомці fashion-фільмів, рекламних роликів, музичних кліпів, короткометражних та документальних фільмів. Їхні роботи були відзначені на престижних міжнародних фестивалях fashion-фільмів, таких як Berlin Commercial, Aesthetica Short Fsilm Festival і LA Fashion Film Festival.

Фільм Behind the Curtain було створено для Національної палати моди Італії режисерами Giacomo Boeri та Matteo Grimaldi та приурочено до Milan Fashion Week SS20. Центральною темою відео є сучасні цінності: інклюзія, різнобічність та унікальність кожної людини.

Модна редакторка та стилістка Georgia Tal створила образи для фільму з акцентом на підтримку локальних брендів – як вже знаних, так і молодих, а саме: Annakiki, The Attico, L’Autre Chose, GCDS, MSGM, Paula Cademartori, Sara Battaglia, Stella Jean та Vivetta.

Human Design (режисери Степан Павлюк, Андрій Тартишніков)

Режисери розповідають:

Ця історія − скелет людських взаємин. Якщо замінити кожного з персонажів, дати їм інші обличчя, відтінки шкіри, партнера іншої статі − суть історії не зміниться. Це важливо.

Основне завдання фільму − розповісти історію поза ґендерними рамками, рівнем життя, поза видом людських стосунків. Це історія про щирість і чесність перед самим собою та іншими людьми. Про те, що свобода починається зі щирості.

Щоб зробити максимально реалістичні образи, автори дали актрисам можливість самим вибрати свої ролі. Це допомогло створити правдиву історію без фальшу й надмірностей. Стосунки двох героїнь максимально тактильні, всі їхні почуття тримаються на «кінчиках пальців». Вони заворожують, немов мантра. Вихоплені сцени з довгих взаємодій акцентують
увагу на головних емоціях героїні, нагадуючи − будь собою і світло прийде або пітьма поглине тебе.

Наша історія абстрактна в окремих сценах, але ми віримо, що глядач зрозуміє головний посил: щирість та відвертість із самим собою людині потрібна так само, як вода! Це основа життя.

Misconcept (режисери Jorj Jorburj, Ігор Даровський)

В основі фільму Misconcept – однойменна колекція бренда DZHUS FW20-21. Це іронія щодо класичного, стереотипного та обов’язкового стилю одягу, який бренд інтерпретував найнесподіванішим чином, пропонуючи радикальні, але придатні до повсякденного життя трансформації.

Розмірковуючи про неглибоку і змінну природу сучасної моди, дизайнерка Ірина Джус буквально переглядає лінії модних силуетів, розшифровуючи їхню структуру та пропонуючи багатоцільові оновлення.

Ідея ролика належить режисеру Jorj Jorburj з кінокомпанії WHODIDZIS.

Noise (режисер Антон Ванчак)

Fashion-відео бренда Chereshnivska привертає увагу до проблеми інформаційного шуму. Дизайнери хотіли продемонструвати, як змінюються людські переконання під впливом медіатехнологій.

Для досягнення відповідного ефекту автори обробляли реальні фото, застосовуючи графіку і спеціальні фільтри. У результаті на принтах колекції неможливо зрозуміти, хто був на початковому фото: стать, вік, колір очей і волосся залишаються загадкою.

У відео показано, як у містах через рекламу вже неможливо роздивитися архітектуру.

Nuevos Tiempos. Nuevas Rebajas (режисер Victor Claramunt)

Іспанський режисер Victor Claramunt давно працює у жанрі fashion-фільму і вже отримав нагороди на численних престижних фестивалях: International Fashion Film Awards, International Fashion Film Festival та Australian International Fashion Film Festival.

Фільм Nuevos Tiempos. Nuevas Rebajas (Нові часи. Нові продажі), знятий для іспанського ритейлера El Corte Inglés, мав на меті підкреслити соціальні зміни, викликані пандемією. Ці зміни напряму впливають на споживчі звички людей. Відео покликане показати, як El Corte Inglés адаптується до потреб суспільства і формує свою комерційну пропозицію у нових умовах.

«Нові часи, нові продажі» − відповідно до цієї концепції, моделі в ролику «тримаються на відстані одна від одної».

Purification (режисерка Анастасія Лісенко)

Фільм Purification − це історія про кожного з нас, адже всі ми намагаємося знайти сенс і зрозуміти, для чого ми тут.

Вода, в яку головна героїня поринає, − метафора відповіді на ці питання. Кожен знаходить відповідь у чомусь своєму: любов, Бог, творчість. Фільм дає можливість глядачеві самостійно визначити, що для нього символізує ця вода.

Засновниця самостійно режисувала, знімала і монтувала фільм.

Спочатку фільм мав інший сюжет, і одну сцену ми не зняли, оскільки виконавиця головної ролі не вміє плавати. Однак уже у процесі зйомок і монтажу мені спала на думку зовсім інша ідея сюжету. Коли я озвучувала ролик, то просто ввімкнула диктофон і наговорила свої думки, які асоціювались із цим фільмом. На нашому «знімальному майданчику» не обійшлося й без пригод: я втопила своє взуття і телефон, тому додому прийшла босоніж і без зв’язку. А також за зйомками, які відбувались о 5-й ранку, ретельно спостерігали небажані «глядачі». Тому ми знімали дуже швидко, але все вийшло саме так, як повинно було бути!

The Woman Suit (режисер Egor Parker)

Київський режисер Egor Parker створив кліп для пісні «Жіночий костюм» музиканта Polje.

Автор зізнається: «Ми з Вітею (Polje) взяли на себе велику відповідальність – вирішили розгадати секрет жіночого костюма! 3 сюжетні лінії, 9 прекрасних жінок, 5 місяців продакшну, 200 євро бюджету. Ніби все вдалося».

Welcome to Milan (режисери Giacomo Boeri, Matteo Grimaldi (The Blink Fish)

The Blink Fish – італійська креативна компанія, яка спеціалізується на зйомці fashion-фільмів, рекламних роликів, музичних кліпів, короткометражних та документальних фільмів. Їхні роботи були відзначені на престижних міжнародних фестивалях fashion-фільмів, таких як Berlin Commercial, Aesthetica Short Film Festival і LA Fashion Film Festival.

Фільм Behind the Curtain було створено для Національної палати моди Італії режисерами Giacomo Boeri та Matteo Grimaldi та приурочено до Milan Fashion Week FW19-20. Сюжет – демонстрація, як краса та уява просто божеволіють у Мілані всього за кілька днів до тижня моди.

Портрет (режисерка Анастасія Ковальчук)

Ми писали цей відеопортрет з актрисою Стефанією Сеймур.

Зйомки відбувалися на Майорці та в Києві – режисерка хотіла занурити глядача в атмосферу романтичного кіно. Передати відчуття ніжности, легкости, твочости та єдности з собою. У великому потоці подій, новин ми все рідше проводимо час наодинці зі своїм я.

Ритм у Кармані, режисерка Владлена Сабова

У фільмі «Ритм в Кармані» режисерка Лада Сабова хотіла показати вуличну культуру через танець.

«Наша робота – це спік на кліп Chaka Khan Like Sugar. Наші герої в один момент відчувають музику і, перебуваючи в різних локаціях, зливаються в одному настрої. Ми використовували багато різних візуальних прийомів, але найвиразніший із них – це ефект гіфки.

Цікавий факт – ролик коштував усього 200 $. Цей проєкт – результат неймовіної творчої синергії всієї команди, яка погодилася працювати за круту ідею без бюджету. Ми скаутили десятки локацій, переглядали сотні танцівників, підбирали кожен елемент образу з пристрасним перфекціонізмом. Водночас нам вдалося створити легку розслаблену роботу і класний ритм», – розповіла Лада.

Подивитися роботи фіналістів конкурсної програми Fashion Film Festival Kyiv-2020 можна за посиланням.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: