Через коронавірус KFC тимчасово відмовився від фірмового слогану, який використовував 64 роки
Мережа ресторанів швидкого харчування KFC тимчасово відмовилася від слогану «Смачно так, що пальчики оближеш». Слоган «не зовсім вписується» в нинішню дійсність і неправильний, адже заохочує поведінку, яка може збільшити шанси на поширення коронавірусу.
«Ми в унікальній ситуації – у нас є знаковий слоган, який не зовсім вписується в поточну ситуацію. Поки ми припиняємо використання It’s Finger Lickin ‘Good, будьте впевнені, що їжа, яку так люблять люди по всьому світу, не зміниться», – пояснила Кетрін Тан-Гіллеспі, директорка з маркетингу KFC.
KFC використовувала цей слоган протягом 64 років, але в березні цього року понад 150 осіб поскаржилися на нього в британське управління зі стандартів реклами: вони стверджували, що слоган суперечить епідеміологічним рекомендаціям під час пандемії коронавірусу. Крім цього, телевізійну рекламу KFC, у роликах якої люди облизували пальці, також тимчасово не показуватимуть.
Використання слогану призупинено в рекламі по всьому світу. Компанія обіцяє повернути його, коли це буде доречно.
Раніше ми писали як до національного Дня губної помади в США, який припав ще й на День крилець, мережа ресторанів KFC випустила колекцію губної помади зі смаком курячих крилець.