Спецпроєкти

Через коронавірус KFC тимчасово відмовився від фірмового слогану, який використовував 64 роки


Мережа ресторанів швидкого харчування KFC тимчасово відмовилася від слогану «Смачно так, що пальчики оближеш». Слоган «не зовсім вписується» в нинішню дійсність і неправильний, адже  заохочує поведінку, яка може збільшити шанси на поширення коронавірусу.

«Ми в унікальній ситуації – у нас є знаковий слоган, який не зовсім вписується в поточну ситуацію. Поки ми припиняємо використання It’s Finger Lickin ‘Good, будьте впевнені, що їжа, яку так люблять люди по ​​всьому світу, не зміниться», – пояснила Кетрін Тан-Гіллеспі, директорка з маркетингу KFC.

KFC використовувала цей слоган протягом 64 років, але в березні цього року понад 150 осіб поскаржилися на нього в британське управління зі стандартів реклами: вони стверджували, що слоган суперечить епідеміологічним рекомендаціям під час пандемії коронавірусу. Крім цього, телевізійну рекламу KFC, у роликах якої люди облизували пальці, також тимчасово не показуватимуть.

Використання слогану призупинено в рекламі по всьому світу. Компанія обіцяє повернути його, коли це буде доречно.

Раніше ми писали як до національного Дня губної помади в США, який припав ще й на День крилець, мережа ресторанів KFC випустила колекцію губної помади зі смаком курячих крилець.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь