Cпецпроекти

Українська кіноакадемія вимагає переглянути результати 14-го пітчингу Держкіно. Чим не задоволені кінематографісти?


Українська кіноакадемія вимагає від міністра культури та інформаційної політики Олександра Ткаченка, голови Державного агентства з питань кіно Марини Кудерчук та голови Ради з державної підтримки кінематографії Андрія Дончика скасувати результати 14-го пітчингу Державного агентства з питань кіно.

Відповідне звернення кіноакадемія оприлюднила 9 жовтня.

Українську кіноакадемію занепокоїла непрозорість критеріїв, на основі яких Рада з державної підтримки кінематографії ухвалювала рішення. Також породжує сумніви нехтування оцінками експертних комісій, виставленими під час першого і другого етапу конкурсу.

Водночас Українську кіноакадемію не влаштовує зміна умов проведення конкурсу після його оголошення та відсутність переможців серед ігрових дитячих фільмів, повнометражної авторської анімації та повнометражної анімації для широкої глядацької авдиторії.

Українська кіноакадемія вимагає:

  • скасувати рішення Ради про результати 14-го пітчингу;
  • затвердити перелік кінопроєктів-переможців згідно з умовами, оголошеними 16 червня 2020 року, рейтинговими таблицями експертів;
  • дати чітке вмотивоване обґрунтування виключенню кінопроєктів з переліку переможців, що виконали умови конкурсу і набрали рейтинги вищі за включені рішенням Ради з державної підтримки кінематографії проєкти.

У 14-му пітчингу брали участь ігрові національні, копродукційні, документальні, анімаційні фільми й телесеріали – загалом 337 проєктів. Публічні презентації тривали рекордні два тижні – з 14 по 25 вересня.

2 жовтня Держкіно оголосило результати оцінювання проєктів членами Експертних комісій. 6 жовтня Рада з державної підтримки кінематографії затвердила перелік переможців пітчингу. Державну фінансову підтримку отримають 72 проєкти.

У трьох категоріях з 13 переможців не визначили (ігрові дитячі фільми, повнометражна авторська анімація, повнометражна анімація для широкої глядацької авдиторії). Члени Ради зазначили, що командам потрібно краще готуватися до пітчингів та приходити наступного разу.

Раніше ми розповідали, що Netflix уклав угоди з українськими студіями озвучки POSTMODERN Postproduction і «Так Треба Продакшн».

ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ Тест. Що ти знаєш про чоловічий оргазм?

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь
 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: