Голландський тиждень дизайну: митці навчилися робити з пластику справжні вироби мистецтва (ФОТО)
Бути нкокомпанією зараз – не просто тренд, а необхідність. Бізнес стабільно розвивається тоді, коли розвиває середовище навколо себе, дбайливо ставиться до природних ресурсів і змінює на краще якість життя людей. Проживаючи всі складнощі та виклики 2020 року, можна з упевненістю сказати, що в цих умовах виживають тільки ті, хто думає насамперед про бізнес у контексті довкілля.
Як вибудувати екологічні та соціально відповідальні системи на прикладі Голландії? До чого тут пластик і Голландський тиждень дизайну? Про все це можна дізнатися на Creascope 2.0 2.0 Rethinking future online.
Rethinking plastic – це колекція найбільш інноваційних та екологічно безпечних продуктів та проєктів, що їх розробляють дизайнери і компанії з усього світу.
Сьогодні ми вже розуміємо актуальність пластику як екологічної проблеми. Водночас це найбільш використовуваний матеріал, і складно уявити собі світ без пластику.
Rethinking Plastic від YKSI EXPO і дизайнера і ідеолога студії Леона Куппе – це проєкт-інсталяція, в якому запропоновано новий дизайн виробничого циклу цього «найбільш огидного матеріалу світу».
«Відбулася принципова зміна ролі дизайну – це вже не про “створення красивих речей”, а про фокусування на природних джерелах, процесах і суспільстві в теперішньому моменті. Йдеться не тільки про збереження, а й про повернення і оновлення екосистем, про наш внесок, про використання знань і умінь дизайнерів для вирішення екологічних і соціальних проблем», – вважає Леон Куппе.
Саме дизайнер здатний заново винайти альтернативу тим речам, які для нас здаються сміттям і відходами. І за допомогою дизайнера власники компаній можуть винаходити і впроваджувати нові способи
Подробиці та квитки тут.