Спецпроєкти

Черговий антирекорд: як у Києві борються з пандемією


Увесь світ з березня охопила пандемія коронавірусу, який не вщухає й сьогодні. Наразі за даними МОЗ в Україні кількість хворих на Covid-19 становить 244 734 особи. А сьомого жовтня в нашій країні було встановлено новий антирекорд – за добу захворіло 5397 українців. Саме тому зараз так важливо дотримуватися правил безпеки і піклуватися не тільки про себе, а й про інших. 

На те, наскільки важливе дистанціювання, щоб попередити поширення захворювання, звернули увагу в «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». Компанія провела в Києві ініціативу «Вірю в METRи». 

У чому сутність?

Під час акції дистанцію між покупцями одного з торговельних центрів вимірювали півтораметровими «тунцями» і «кабанчиками» та просили клієнтів дистанціюватися одне від одного в разі недотримання безпечної відстані. 

Ті, кому незручно прямо просити інших дистанціюватися, могли наклеїти на себе наліпку з дотепним або зворушливим висловом: «Обіймів не буде», «Дистанціююсь, бо турбуюсь» тощо, щоб підтримати позицію соціальної дистанції і висловити бажання захистити не лише себе, а й людей навколо.

Ініціативу свідомо провели лише в одному ТЦ, щоб не створювати ажіотаж у всій мережі під час пандемії. Проте обрали торговельний центр із високим трафіком, де це питання доволі актуальне. Щоб усі небайдужі могли приєднатися до позиції соціального дистанціювання, компанія створила відеоролик:

У METRO закликають поділитися відео в соціальних мережах та додати до публікації хештег #вірювметри, щоб залучити більше людей, ніж відвідувачі навіть усіх ТЦ МЕТRО країни і, що зараз так важливо, без особистого контакту.

«Сьогодні як ніколи важливо захищати тих, хто довкола нас. Тому ми в METRO вирішили провести соціальну акцію “METROва дистанція”. Також ми створили відео, щоб усі охочі з будь-якого куточка країни мали можливість приєднатися до нашої ініціативи та заявити про свою позицію соціального дистанціювання. Неважливо, клієнтом якої мережі Ви є – якщо ви підтримуєте METRO в прагненні піклуватися про інших, поділіться нашим відео та додайте хештег #вірювметри. Не забувайте: тримати дистанцію сьогодні означає бути ближче завтра», – зауважила Ольга Кравчук, керівниця відділу комунікацій зі споживачами «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».

Навіть якщо ви нагадаєте лише колу своїх найближчих знайомих про важливість дистанції – це вже вагомий внесок у покращення ситуації в країні.

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь