Google дозволить користувачам не дивтися рекламу алкоголю та казино
Google додав до своїх сервісів можливість обмежувати показ реклами алкоголю та азартних ігор. Проте поки що опція працює тільки в США.
Про це пише Search Engine Land.
Першим сервісом, у якому з’явиться нова функція, стане YouTube. Коли така можливість буде в інших країнах, поки не уточнюється.
Увімкнути опцію можна буде в налаштуваннях реклами. Діятиме вона лише в тих країнах, де така реклама дозволена.
«Ми чули відгуки про те, що деякі люди воліють обмежувати рекламу в певних категоріях, таких як алкоголь, тому сьогодні ми запускаємо новий елемент керування в налаштуваннях реклами, що дозволяє людям бачити менше реклами алкоголю, а азартні ігри – додаткова опція», – пише Елайджа Лоуал, представник глобальної комунікації та громадських справ Google, у дописі в блозі.
Для створення цієї опції Google працював з Міжнародним альянсом за відповідальне вживання алкоголю, до складу якого входять виробники, пива, вина і спиртних напоїв.
У Google наголошують, що опція передбачає зменшення кількости оголошень, а не повне вимкнення. Джерело зазначає, що цілком обмежити показ реклами цих категорій практично неможливо.
Раніше ми розповідали, що компанія Google проаналізувала безліч пошукових запитів та оприлюднила рейтинг найтоповіших за 2020-й.