Cпецпроєкти

Музика під настрій: Spotify запатентував нову технологію створення плейлистів


Стрімінговий сервіс Spotify запатентував технологію, яка дозволяє аналізувати голос людини, стать, гендер і вік.

Про це пише BBC.

На основі зібраних даних сервіс пропонуватиме підбірку музики під настрій. 

Як це працює?

Технологія розпізнавача мови з’явилася ще у 2018 році, і лише у 2021 Spotify презентував її на загал. Ця функція дозволить стрімінговому сервісу розпізнавати оточення та емоційний стан людини. І на основі цих даних, Spotify пропонуватиме своєму слухачу саме ті треки, що найкраще відповідатимуть його настрію та подіям навколо. 

З’являтимуться, наприклад, плейлисти «на самоті», «на вечірці», «з друзями». 

«Зазвичай додатки для потокової передачі мультимедіа містять функції, які надають користувачеві персоналізовані рекомендації. Проте чинний підхід до розпізнавання смаків користувачів незадовільний, тому що вимагає від них виснажливого введення відповідей на кілька запитів про їхній вік, стать і улюблені гурти», ─ пояснюють в Spotify.

Окрім стандартних емоцій: щастя, сум, біль, у Spotify будуть досліджувати й інші настрої. 

В результаті, аналізуючи емоції та вподобання, улюблені треки, музику, яку слухають друзі та новинки в музиці, стрімінговий сервіс зможе підбирати унікальні плейлисти для кожного користувача. 

Раніше ми розповідали, про технологічні розробки та прориви Швеції. Серед найпопулярніших інтернет-сервісів потокового аудіо – Spotify,  заснований двома друзями-шведами 2006 року. Довгий час компанія була збитковою та існувала за кошти інвесторів, але завдяки зміні маркетингової стратегії 2018 року сервіс вийшов на рівень капіталізації у 32 мільярди доларів. Spotify – один з найвідоміших шведських стартапів.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь
 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: