Спецпроєкти

Українці подали близько сотні звернень про порушення нових мовних норм


Відколи в Україні почали діяти нові мовні норми для галузі обслуговування, на адресу офісу Уповноваженого із захисту державної мови надійшло близько сотні звернень. 

Про це мовний омбудсмен Тарас Кремінь повідомив в ексклюзивному коментарі Радіо Свобода.

«По частині з них ми, очевидно, будемо здійснювати заходи державного контролю. Є реакція суспільства на недотримання мовного законодавства на окремих інтернет-сайтах, під час спілкування в громадському транспорті з пасажирами. Ну, і крім усього іншого, це скарги, пов’язані із зовнішньою рекламою», — сказав Кремінь.

Проте якихось грубих порушень з боку бізнесу не було. Мовний омбудсмен припускає, що кількість скарг значно зросте після закінчення локдауну, коли відкриють заклади громадського харчування.

В офісі Уповноваженого із захисту державної мови висловлюють сподівання, що ефективно проведена інформаційна кампанія та роз’яснення від ЗМІ щодо того, як має працювати стаття 30 закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», дадуть результат.

Раніше ми розповідали, що від 16 січня, в Україні почала діяти 30 стаття мовного закону. Це означає, що усі, хто надає послуги в Україні, мають комунікувати з клієнтами виключно державною мовою.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь