Cпецпроєкти

Геймбудні редакції. Цього разу граємо в Hitman III – і пояснюємо, чи варта гра вашої уваги


У січні 2021 року студія IO Interactive випустила третю частину пригод генетично поліпшеного найманого вбивці Агента 47. Тепер відомий багатьом персонаж серії відеоігор та одного кінофільму постав супроти власного роботодавця Міжнародного контрактного агентства та світового уряду. Ми пограли в Hitman III, і нам є чим вас потішити й засмутити.

Ігрова механіка Hitman III

Гра від IO Interactive є доволі суперечливим продуктом. Компанія вирішила не придумувати велосипеда, тому взяла за основу відому за попередніми іграми серії стелс-механіку та довела її до ідеального стану.

Увесь ігровий процес побудовано за знайомою гравцям схемою: вміло маскуйся, дури оточення і якомога швидше ліквідуй цілі, не залишаючи зайвих слідів.

Кожну місію можна проходити десятками різних способів. Тут є простір для фантазії. Хочеш – іди напролом, убиваючи всіх навколо з різноманітної зброї. Можна підсипати хімію, вкрадену в пральному цеху, у коктейль на вечірці заможного лиходія. Та навіть банально кинути на підлогу шкірку від банана, щоб той підковзнувся та розбив собі голову, померши безглуздо та весело.

Локації величезні, а тому предметів довкола вдосталь для вибудови кілерського плану. Потрапити можна в будь-яке приміщення за допомогою знайдених інструментів або арсеналу відмичок. Усі ці закутки не допоможуть зрозуміти краще сюжет чи знайти пасхалки, але вивчати їх варто, оскільки завжди можна знайти щось корисне.

Для тих, хто не бажає багато думати, у вбитих охоронців, солдатів, поліцаїв та інших озброєних людей знайдуться штурмові гвинтівки, рушниці й так далі. Усі вони мають зрозумілу й реалістичну фізику стрільби.

Сюжет ніби є

Цього разу Агент 47 вирішив кинути виклик тіньовому уряду – так званому Провіденсу, який зібрав довкола себе Партнерів – найбагатших людей планети.

Допомагати лисому кілерові будуть Діана Бьорнвуд – його напарниця-координаторка з МКА, брат Лукас Ґрей та хакерка Олівія Голл.

Початкова місія з лоском починається в одному з хмарочосів Дубая.

Перше відчуття, коли Агент 47 вистрибує з літака й ефектно приземляється на одному з парапетів будівлі, потрапляє через вентиляційну шахту в приміщення для персоналу, а потім ефектно входить до розкішної зали, – це «вау». Тут треба подякувати IO Interactive, які повернули повноцінні кінематографічні заставки. Але згодом на них перестаєш зважати, оскільки сюжет у цій грі досить номінальний.

Розробники взяли за основу доволі банальну тему з елементами теорій змов, де можна було б розгулятися і створити щось захопливе. Водночас здається, ніби вони спеціально не розвивали історії, оскільки розуміли, що гравці не будуть звертати на неї жодної уваги.

Хоча є і винятки. Наприклад, місія в садибі Торнбрідж у Дартмурі захоплива з усіх боків. Саме Торнбрідж був місцем, де після Другої світової війни сімейства Карлайл, Інґрем і Стейвесант заснували Провіденс. Вам потрібно буде допомогти Алексі Карлайл, яка вирішила захистити сімейний спадок, розслідувати вбивство її брата – Захарі Карлайла. А потім розправитися й із самою Алексі, яка (увага, спойлер) вирішить організувати власні фейкові похорони.

У цій місії потрібно бути як детективом, так і кілером. Тут можна згадати твори Аґати Крісті, Бондіану, фільми про найманих убивць на кшталт «Щасливе число Слевіна» тощо. І така інтертекстуальна гра з жанрами впливає на ігровий процес, плавно змінюючи його та роблячи різноманітним і захопливим.

З погляду кінематографу ефектною є й остання місія, про яку ми вам розповідати не будемо, щоб не спойлерити.

Сучасні технології

Арсенал Агента 47 є досить класичним: зашморг, пістолети з глушником і різноманітні відмички. Проходячи місію чисто, без зайвих промахів і жертв, ви зможете відкривати для себе додаткові девайси. На жаль, використовувати їх часто вам не вдасться.

Одним із базових високотехнологічних пристроїв є камера, за допомогою якої можна зламувати електронні замки. Вона не здатна на більше. До того ж застосування «хакерської» – це досить заїжджений прийом, на який ми натрапляли в десятках інших ігор і кінофільмів.

Чому розробники не забажали вводити пристрої, які зробили б геймплей більш різноманітним і цікавим, – незрозуміло. Напевно, було вирішено не експериментувати, щоб не розізлити фанатів, але грати весь час одні й ті самі акорди нудно. Особливо коли в реальному світі з’являється дедалі більше гайтек-вундервафлей, які ще кілька років тому вважалися науково-фантастичними.

Вердикт

Hitman 3 увібрала в себе все те, що ми бачили й раніше. Hitman III – гра з чудовими деталізованими локаціями, які побудовано розумно. У них легко орієнтуватися – навіть новачок, який вирішив вимкнути підказки, швидко знайде розв’язання поставлених завдань. Ба більше, усі ці будівлі, інтер’єри та вбрання персонажів тішать око своїм дизайном.

Сюжет є, але він номінальний, якщо не брати до уваги деякі місії. Ігрова механіка, геймплей не змінилися з виходом першої частини 2016 року. Загалом, не варто очікувати чогось нового від пригод Агента 47. Але для багатьох геймерів такий консервативний підхід у боротьбі з покидьками досі може принести немало задоволення.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Теги:
Ми в Телеграмі
підписуйтесь
 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: