Cпецпроєкти

Онлайн-вечірка «Музичний HYPER Set»: швидка відповідь на зміни і WOW-ефект

На правах реклами. glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину

Нещодавно glo™ спільно з маркетинговою агенцією Digital Chain вирішили розповісти своїм користувачам про нове розмаїття смаків glo™ HYPER. Так виник «Музичний HYPER Set» – проєкт, у межах якого відбулась онлайн-вечірка, де популярні українські артисти зіграли свої треки, а глядачі змогли насолодитись унікальною колаборацією смаків і звуків. 

Через зовнішні обставини проєкт доводилося адаптувати та змінювати прямо посеред його реалізації. Івент готувався якраз на межі послаблення карантину й введення нових обмежень, тож цієї миті організатори одночасно мали два варіанти вечірки – офлайн і онлайн, і через посилення карантинних вимог обрали другий варіант. Швидка адаптація до нових обставин привела «Музичний HYPER Set» до шортлиста X-RAY Marketing Awards – премії для тих, хто зміг протистояти всім викликам 2020 року.

Сьогодні розбираємо цей кейс із погляду підтримки інфлуенсерами та розповідаємо про тонкощі такого каналу комунікації для просування.

 

Про колаборацію смаку та музики

«glo HYPER – найпрогресивніший серед девайсів однойменного бренду. Саме для цього пристрою було розроблено широку лінійку яскравих смаків стіків*. Її мають оцінити користувачі, які прагнуть експериментів і нових вражень. Про це розмаїття ми вирішили розповісти цікавим неформальним способом – об’єднали смак і музику й так створили оригінальний синестетичний досвід для користувачів»,поділилася Вікторія Андрюшкіна, glo Brand Executive на конференції X-Ray Marketing Conference.

Одним з елементів промо музичної WOW-колаборації та однойменного онлайн-івенту «Музичний HYPER Set» став influence-маркетинг. Лідерами думок, які підтримали бренд, стали 14 яскравих особистостей: лайфстайл- та фешн-блогери, творчі персони, підприємці й селебріті. Вони донесли інформацію про колаборацію, етер, свої враження від івенту та стали нативним каналом в екосистемі комунікацій бренду. Завдяки інфлуенсерам зріс інтерес до проєкту та залученість користувачів.

Хедлайнерами заходу виступили відомі українські артисти: MamaRika, DJ Katro Zauber, Artem Pivovarov і Sonya Kay. Саме вони ділилися з підписниками новинами про колаборацію, підігрівали та зберігали цікавість фанатів до бренду.

Як готували проєкт

«Обираючи інфлуенсерів для проєкту, ми звертали увагу на кілька факторів. По-перше, оцінювали, наскільки вони підкреслять і посилять головний меседж колаборації й автентичний характер бренду.

По-друге, перевіряли їхню відповідність усім внутрішнім вимогам BAT. У всіх лідерів думок мала бути доросла авдиторія. Ми ретельно пропрацювали ринок, щоб дотриматися цього критерію й забезпечити точний match інфлуенсерів і бренду», – розповідає Олег Профатило, Chief Strategy Officer Digital Chain.

У студії, де відбувалася трансляція, був присутній ведучий заходу – Володимир Остапчук і п’ять ключових інфлуенсерів – DJ Олімпія Вайтмусташ, Іван Кришталь, Ярослав Князев, Андрій Гонковський і Таня Пренткович.

Онлайн-вечірку і загалом колаборацію «Музичний HYPER Set» авдиторія сприйняла з величезним ентузіазмом. Важливими факторами успіху були ретельна підготовка, сплановані декілька варіантів розвитку події та завзята підтримка інфлююенсерів. Треки з «Музичного HYPER Set’у» кілька разів очолювали українські чарти Youtube Music, Apple Music і Spotify. Сам кейс наочно показав: можна ефективно просувати найрізноманітніші продукти на ринку, якщо в основу комунікацій класти філософію та характер бренду, а також робити ставку на якісний крафтовий контент.
* Тютюновмісні вироби для нагрівання не є цілком безпечними і викликають звикання

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь
 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: