Cпецпроєкти

Нові послуги для ФОПів у додатку «Дія»: коли чекати й чим корисні

Держава у смартфоні та майбутнє, яке вже тут, – це, безсумнівно, про послуги сервісу «Дія» від Міністерства цифрової трансформації в Україні. Нещодавно ми стали першою державою у світі, яка прирівняла електронні паспорти до паперових, 5 квітня міністр Михайло Федоров презентував концепцію правового режиму Diia City, яка покликана розвивати IT-бізнес Україні, а зареєструвати ФОП завдяки застосунку «Дія» можна за лічені хвилини.

«Дії» вже рік, і за цей час кількість підприємців, які реєструють бізнес онлайн, зросла з 4-6% до 50%. Нині для ФОПів на сайті є зручні опції:

Відкрити ФОП: зареєструвати фізичну особу-підприємця, обрати загальну/спрощену систему оподаткування та подати заяву на реєстрацію платником ПДВ. На заповнення і подання піде 10 хвилин, на реєстрацію – 2 дні.

Внести змін про ФОП: за 10 хвилин можна змінити інформацію про ФОП у Єдиному державному реєстрі. Зокрема, внести зміни про види економічної діяльности, контактну інформацію тощо. Реєстрація займе один день. Утім, поки що внести зміни до номера платника податків ПІП, місця проживання можна тільки офлайн.

Закрити ФОП: замовити закриття ФОП можна за 2 хвилини, а фактично закриття відбудеться протягом доби.

Також на сайті можна скористатися можливістю цифрового підписання документів і, за потреби, задекларувати зміни цін на товари.

Послуги для ФОПів: сплата податків без черг і відсутність реєстратора

І на цьому розвиток держави у смартфоні припиняти не збираються. Мінцифри анонсувало нові можливості, які мають з’явитися в «Дії» вже цієї весни. З уже озвучених – можливість сплати податків онлайн та автоматизації реєстрації ФОП.

З квітня має запрацювати послуга сплати податків онлайн через прив’язану в додатку картку. Можна буде зареєструвати доходи, подати декларацію: система підтягне дані про рахунок установи та суми до сплати ЄСВ (єдиний соціальний внесок). Для розрахунку ЄП (єдиний податок) потрібно внести суму доходу. Обіцяють і систему сповіщень про граничні дати подачі декларацій і сплати податків.

Також цього місяця в «Дії» має з’явитися можливість автоматично реєструвати ФОПи без посередництва. Нині, реєструючи ФОП, користувач авторизується в «Дії» та заповнює дані, які повинна переглянути спеціальна особа – реєстратор, та ухвалити наступні рішення. Щоб уникнути людського фактора й можливих похибок, Мінцифри спільно з Мін’юстом розробили автоматичну реєстрацію ФОП. Тепер після реєстрації бізнесу та заповнення необхідних даних перевірка проходитиме без участи людей.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь
 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: