Дослідження: скільки українських геймерів бере участь у кіберзмаганнях
Компанії NielsenIQ і Wargaming провели опитування серед геймерів про кіберспорт.
Про це пише Na chasi.
Хто бере участь у кібертурнірах?
Кожен 10 геймер в Україні бере участь у кібертурнірах. Серед них, в аматорських турнірах грають 29% опитаних, а в професійних — 13%.
Не планують брати участь у професійних змаганнях 61% опитаних, а в аматорських — 46%.
При цьому, серед кіберспортсменів 63% відчувають драйв і захоплення від змагань. Для 29% це спосіб соціально визнання і репутації. А для 49% — це хороший спосіб весело провести час.
І лише 19% тих, хто бере участь у кібертурнірах, хочуть стати професійними спортсменами.
«Середній річний приріст аудиторії кіберспортивних змагань становить близько 20% на рік залежно від ринку. Зростання бази вболівальників кіберспорту характерне не лише для таких розвинених країн як Корея, Китай чи США, а й ринків Східної Європи», — зазначила керівниця відділу досліджень споживачів та покупців NielsenIQ Тетяна Шевченко.
Хто слідкує за кібертурнірами?
6 з 10 опитаних геймерів дивляться змагання час від час. Кожен день слідкують за цим лише 2%, а рідше, ніж раз в місяць, — 29%. І 40% взагалі не цікавляться кібертурнірами.
«Дослідження Nielsen Sport у цьому регіоні показують, що серед кіберспортивних вболівальників переважають чоловіки та молода аудиторія (до 30 років), втім є тенденція до зростання частки жінок. Думаю, схожі тенденції ми будемо спостерігати й в Україні, адже серед українських гравців у відеоігри вагома частка — саме жінки. Варто зазначити, що пандемія є одним із факторів, які сприяють росту інтересу до відеоігор в цілому та кіберспорту зокрема, тож, на наш погляд, база глядачів спортивних змагань в Україні буде лише зростати», — додала Тетяна Шевченко.
Раніше ми розповідали, що кіберспортивна академія The Champion оголосила про партнерство з UPEA. Школа навчає спортсменів дисциплін CS:GO, Dota 2, Fortnite і допомагає молодим гравцям вийти на професійну кіберспортивну сцену.