Спецпроєкти

Корисний сніданок, обід чи перекус: питна каша, яку не потрібно готувати


Жителі великих міст надають перевагу доставці їжі або купівлі вже готових страв. Дослідження показують, що це 81% мешканців мегаполісів. Саме тому компанія «Люстдорф» створила унікальний молочний продукт ㄧ питну кашу ТМ «Селянська».

У 2020 році 43% українців обрали доставку їжі або використання готової кулінарії. До того ж цей вибір залежить від величини населеного пункту. Якщо говорити про мегаполіси, то таких споживачів там 81%. Про це повідомляє аудиторська компанія Deloitte.

Компаніям варто підлаштовуватися під споживчі настрої своїх покупців і випускати актуальну для сучасного ринку продукцію. Тому технологи ТМ «Селянська» розробили унікальну питну молочну кашу: вівсяну, гречану й рисову. Це інноваційний продукт, який не має аналогів.

Керівниця з маркетингу «Люстдорф» Наталія Веремчук розповіла, що компанія вже 20 років виготовляє молочні продукти. І для створення чогось нового та унікального вирішила поєднати зерно та молоко. Так вийшла питна каша, яка складається всього лише із двох продуктів: 90% молока та 10% зерна.

Готовий корисний сніданок

Для того щоб питна каша стала повноцінною стравою, технологи спробували поєднати різні пропорції молока й зерна. На повну реалізацію ідеї пішло приблизно 6 місяців.

Важливий плюс продукту ㄧ відсутність цукру. А легке засвоєння всіх корисних елементів продукту забезпечить питний формат.

Зручний спосіб перекусити

Питну кашу можна вживати як повноцінний сніданок, давати дітям як ланч у школу, перекушувати нею на роботі або перед тренуванням. Для зручности упаковання є у двох об’ємах: 250 і 750 грамів. Тож кашу легко можна носити із собою, щоб вчасно насититися.

ТМ «Селянська» розробила справді інноваційний продукт, який робить життя наших громадян простішим.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь