Спецпроєкти

Літак, що мав рейс до Туреччини, забув понад 50 пасажирів у Борисполі: що сталося та як відреагувала компанія?


Літак української авіакомпанії МАУ залишив в аеропорті понад 50 пасажирів, які не встигли на рейс, через велику чергу до стійки реєстрації в аеропорті «Бориспіль».

Про це розповіла тревел-блогерка й ексредакторка шоу «Орел та Решка» Яна Метьолкіна у своєму інстаграмі.

Що відомо про цю ситуацію?

20 червня літак, що прямував рейсом PS 713 Київ – Стамбул, залишив понад 50 пасажирів на стійці реєстрації в аеропорті Борисполі. Однією з пасажирок цього рейсу була тревел-блогерка Яна Метьолкіна.

Дівчина розповіла, що приїхала в аеропорт майже за дві години до вильоту. Черга на стійці реєстрації була дуже велика, там вона й простояла весь цей час.

Працівники на стійці реєстрації заявляли, що літак запізнюється й без пасажирів не полетить.

«За 15 хвилин до вильоту я та ще близько 50 людей все ще стояли в черзі на реєстрацію. Нам сказали, що рейс затримується й без нас не полетять. О 17:30 (початковий час вильоту літака) мене зареєстрували, я швидко пройшла паспортний контроль та о 17:45 підійшла до виходу на посадку. Він був закритий. Літак полетів без мене й десятків людей. Уявляєте?», – розповідає Яна Метьолкіна.

Далі Яна повідомляє, що серед пасажирів знайшовся її знайомий, працівник ВВС. Вони перейшли вже через закриті двері гейту, але свого літака не знайшли. Вони просили допомоги у працівників аеропорту. Одні сказали їм, що за ними скоро приїде автобус (але цього не сталося),нші заявляли, що їм не можна перебувати за дверима гейту.

Через якийсь час до них підійшли люди у формі і затримали за порушення пункту пропуску. Пізніше Яну та журналіста ВВС відпустили до їхньої стійки реєстрації, де вже з’явилась інша велика черга на наступний рейс до Туреччини.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от Яна Метёлкина 📽🌏 (@metyolkina)

Що говорять інші пасажири?

Через дві години, які Яна простояла в новій черзі, наступний літак також полетів, залишивши частину своїх пасажирів.

Інша пасажирка МАУ, яка була в цей час в аеропорті, додає, що черги не рухалися.

«Дійсно був якийсь треш. Усі пасажири стояли вкупі, зокрема й з маленькими дітьми, про соціальну дистанцію не було й мови. Пасажири на рейс до Стамбула реєструвалися майже до 19:00, хоча літак вже вилетів. Я приїхала в аеропорт о 16:00, здала багаж о 19:05, мій рейс на Єреван о 19:10. Така ж ситуація з рейсами в Баку, Тель-Авів і ще в кількох напрямках. Рейс затримали на годину, оскільки пасажири вже почали обурюватися та зчинили скандал. На борту збрехали, сказавши, що чекають транзитних пасажирів. Такого трешу від МАУ не очікувала. Реально немає персоналу. Іноземці взагалі в шоці. Намагалася зв’язатися з МАУ через Facebook, взагалі нуль реакції», – розповідає Ірина Науменко в коментарі для avianews.com.

Інші пасажири, які приїхали в аеропорт завчасно, також довго стояли в черзі на стійці реєстрації, яка закрилася ще до того, як вони встигли до неї підійти. Одна жінка простояла в черзі півтори години, а ще один чоловік прихав в аеропорт за три години й нікуди не відходив. 

«Як я зрозуміла з реакції на сторіз із місця подій, таке вже траплялося з десятками людей», – додає Яна Метьолкіна.

Як відреагувала компанія?

У виданні Інформатор зазначають, що через меншу кількість рейсів в аеропорті Борисполі є достатньо вільних стійок реєстрації. Проте, можливо, авіакомпанії замовляють менше стійок з метою економії.

За реєстрацію в аеропорту відповідає авіакомпанія та хендлінгова компанія, яку найняли для обслуговування рейсів саме цього авіаоператора.

У відповідь на інцидент МАУ опублікувала звернення у своїй соцмережі. Вони зазначили, що проводять службове розслідування щодо дій своїх контрагентів в аеропорті Борисполі. Також вони обіцяють переглянути час реєстрації, особливо зважаючи на ремонт Бориспільської траси.

Окрім цього, МАУ пропонує пасажирам, які не потрапили на рейс, замінити квитки на інший час, дату, напрям або повернути кошти.

Чи відшкодувала компанія гроші тревел-блогерці?

Яна Метьолкіна зазначає, що зв’язатися самотужки з представниками авіакомпанії їй не вдалося. Через чотири години очікувань в аеропорті вона забрала свої речі та повернулася додому.

Згодом із нею зв’язався представник МАУ. Він заявив, що компанія веде службове розслідування інциденту, й надав їй новий квиток.

Раніше ми розповідали, як Airbnb приховує злочини за допомогою таємних агентів.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь