Дослідження: як відмова від вивчення математики впливає на розвиток мозку підлітків?
Учені з кафедри експериментальної психології Оксфордського університету дослідили вплив математичної освіти на розвиток підлітків.
Про це пише Medical Xpress.
Деталі
У Великій Британії 16-річні учні можуть вибирати: вивчати математику далі чи ні. Тому дослідники вирішили зрозуміти, чи впливає відмова від математики на розвиток мозку.
В експерименті взяли участь 133 студенти у віці від 14 до 18 років. Учені виявили, що до моменту припинення вивчення математики відмінностей у хімічному складі мозку в підлітків немає.
Проте в учнів, які не вивчали математику після 16-ти років, виявили меншу кількість хімічної речовини (гамма-аміномасляна кислота) в мозку. Ця речовина впливає на роботу когнітивних функцій, наприклад мислення, розв’язання проблем, запам’ятовування та навчання.
«Підлітковий вік – важливий період у житті, пов’язаний із серйозними змінами мозку та когнітивних функцій. На жаль, можливість покинути вивчення математики в цьому віці, здається, призводить до розриву між підлітками, які припиняють свою математичну освіту, і тими, хто продовжує її», – зазначив керівник дослідження та професор когнітивної нейробіології Оксфордського університету Рой Коен Кадош.
Саме за відмінністю кількості хімічної речовини в мозку вчені й визначили тих, хто вивчав математику після 16-ти, а хто ні.
«Не кожному підлітку подобається математика, тому необхідно вивчити можливі альтернативи, які залучають ту ж область мозку, що і математика, зокрема вивчення логіки», – додав дослідник.
Раніше ми розповідали, чи шкодять технології психічному здоров’ю підлітків.