Спецпроєкти

Як розвивається український стендап: бренд REVO запустив нове камеді-шоу «ПОREVO»


Бренд енергетичних напоїв запустив гумористичне шоу з динамічним форматом, в основі якого – стендап-виступи українських коміків.

Український стендап – це вже не новинка, проте й не ріг достатку. У нас є чудові таланти, зацікавлена авдиторія та розмаїття тем для жартів, але рівень розвитку української камеді-сцени не покриває реального попиту глядача, але обмежені ресурси для створення якісного креативу не дають змогу конкурувати із шоу сусідніх країн. Для стрімкого росту ніші в Україні бракує важливого елементу – фінансування у вигляді продюсерів і рекламодавців.

REVO™ вирішив взятися за цей практичний бік питання, заснувавши власний майданчик «ПОREVO» для бусту талантів українського гумору. Мета проєкту – зайняти культурну територію з великим потенціалом, розвинути широку медійну платформу, створити власне ком’юніті та всі передумови для вільного та бурхливого розвитку українського стендапу.

«Таланти повинні монетизуватися. Хоча ніша стендапу в Україні активно міцнішає, вона все ще не закріплена за жодним брендом. REVO™ як локомотив незалежного гумору – ось на чому ми сконцентруємо свої зусилля», – зазначає Олена Селютіна, директорка з комунікацій Групи Компаній «Нові Продукти», виробника енергетичного напою REVO™.

У проєкту «ПОREVO» є два основні формати контенту. Це стендапи – бренд шукає талановитих коміків, організовує їхні виступи та знімання. А ще скетчі – разом із коміками-стендаперами та запрошеними інфлюенсерами бренд створює нові розважальні формати.

На сцені «ПОREVO» виступають як талановиті ноунейми, так і вже досить відомі українські стендапери: Женя Бабков, Олександр Жипецький, Роман Щербань, Женя Євсюков та інші. У ролі ведучого – блогер, шоумен та пранкер Іван Барбул.

01/11

Стендап-шоу виходить двічі на місяць на власному YouTube-каналі.

Організатори постійно шукають народні таланти, тож кожен може пройти відбір, заповнивши заявку.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь