Спецпроєкти

Would you go to hype with me?* Новий ролик бренду glo™ із Лесею Нікітюк.


На правах реклами.
glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину.


Бренд glo™ зняв ролик про свободу бути собою з Лесею Нікітюк.

Яким міг би бути світ, де кожен може вільно виражати себе та свої бажання?

Разом із Лесею Нікітюк бренд вирішив відкрити двері у своєрідну паралельну реальність hyper+, де можна просто бути собою й насолоджуватися кожним моментом у житті.

Над відео працювала зіркова команда: амбасадорка бренду Леся Нікітюк, режисери Леонід Колосовський та Дмитро Голумбевський, студія The Martini Shot. Як актори виступили хореограф та учасник шоу «Танці з зірками» Дмитро Жук, популярний блогер Євген Таллер, танцюрист шоу «Танцюють всі» Бахтіяр Ібрагімов та інші.

Філософія бренду glo™ передбачає постійний пошук та створення несподіваних поєднань, а також відмову від компромісів. Бренд не боїться кидати виклик собі та усталеним стандартам. Він переконаний: кожна людина – унікальна та неповторна особистість.

Головна ідея відеоролика – свобода самовираження без упереджень. Амбасадорка бренду Леся Нікітюк каже, що бути собою для неї означає залишатися щирою насамперед щодо себе. Розуміти, що для тебе важливо, і мати сміливість діяти відповідно.

«Моє життєве кредо – "вперед, вперед і тільки вперед". У всьому й завжди для мене головне – не зупинятися, адже у світі є стільки всього прекрасного, що варто побачити, скільки людей, всередині яких – цілі унікальні світи. Мені все цікаво, і ось це спілкування з людьми та світом, примноження позитивних емоцій, створення чогось значущого для мене дуже важливо», – каже Леся Нікітюк.

У яскравих героях hyper+ світу кожен може впізнати себе. Вони самобутні особистості, які мають що показати світу та сміливо втілюють свої бажання в життя. Наприклад, дівчина з офісу в обідню перерву піддається драйву хіп-хопу та пускається в танець серед вулиці. Майстер ремонтних дорожніх робіт стає суперзіркою крутої блогерської платформи. А хлопець, просто прогулюючись площею, малює у своїй уяві фантастичний світ. 

Недарма glo hyper+ подарував своє ім’я неймовірному світу з ролика, адже цей пристрій із сучасним дизайном здатен вдало підкреслити індивідуальний образ свого власника. Лінійка представлена в чотирьох різних кольорах: елегантному чорному, довершеному синьому, бездоганному білому та вишуканому золотому.

Ролик про світ hyper+  – не перша колаборація бренду glo™ з Лесею Нікітюк. Навесні цього року телеведуча почала співпрацю з брендом у межах урбаністичного проєкту «Місто vs. Урбазаври».

«Ця урбаністична кампанія, націлена на початок позитивних трансформацій, надихає своїм легким, фановим підходом до серйозних питань. Бренду glo™ добре вдається поєднувати такі неймовірно різні, на перший погляд, речі, створюючи щось унікальне. З досвіду співпраці я зрозуміла, що мені дуже легко й кайфово працювати з брендом glo™, адже він створює навколо себе неймовірну атмосферу – відчуваєш, що все можливо! Ми з брендом віримо в одне й те саме: якщо бути вірним справжньому собі, відкритим світу, вперто йти до мети та не погоджуватися на компроміси – можна жити таким життям, про яке завжди мріяв. І розділяти його варто з тими, хто з тобою на одній хвилі», – поділилася Леся Нікітюк.

*Похайпуймо?

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram

Долучайтеся до нашого Telegram-каналу з тестами! 😎