Як блогеру працювати з брендами по бартеру
Найпоширеніший і найочевидніший варіант взаємодії в інфлюенс-маркетингу – це рекламні інтеграції з брендом.
Але є інший шлях – бартерні проєкти. Такий вид співпраці відкриває ряд можливостей як для бренду, так і для інфлюенсера.
Наприклад, блогер хоче якийсь крутий гаджет або на концерт улюбленої групи.
Менеджер AIR Creators Ecosystem може знайти спосіб втілити мрію інфлюенсера й реалізувати проєкт з улюбленим брендом на бартерній основі. У такий спосіб бажання блогера виконується швидше, і такий вид співпраці є більш душевним.
Людина, яка отримала подарунок від улюбленої компанії, із захватом розповість своїм підписникам про продукт або послугу, про яку вона так мріяла. Такий відгук буде щирішим, а зв’язок із брендом у майбутньому – більш тісним і дружнім.
Відділ бартерних проєктів AIR Creators Ecosystem постійно знаходить цікаві пропозиції для блогерів своєї мережі, і часто з них народжуються приголомшливі колаборації.
Блогер AIR Creators Ecosystem зіграв на найбільшому стадіоні Європи
Блогер Сергій AuRuM TV знімає огляди відеоігор на великих екранах. Talent-менеджери екосистеми організовували для нього ігри на екранах кінотеатрів. А якось подумали, як ще можна інтегрувати інтереси інфлюенсера до колаборації з клієнтом, і домовилися про оренду головної футбольної арени чемпіонату Європи 2012 року з футболу – НСК «Олімпійський». AuRuM TV зіграв в улюблену гру на головному екрані, площа якого становить 104 м кв. Це перший світовий досвід гри в Brawl Stars такого масштабу.
Блогери AIR Creators Ecosystem на найбільшому фестивалі Східної Європи
Спеціально для 21 блогера компанія організувала комфортні умови на Atlas Weekend – наймасштабнішому фестивалі Східної Європи.
Кожен із блогерів отримав іменний бейдж, фастлайн, бекстейдж з артистами, доступ на фотопіт – простір між сценою й натовпом фанатів, де зазвичай стоять фотографи й видно все як на долоні.
Ще до початку фестивалю блогери отримали фірмовий мерч (футболки, кепки, сумки, шкарпетки), щоб відразу дізнатися однодумців на фесті.
А в день закриття фестивалю всі блогери були запрошені у VIP-зону з басейном і частуваннями.
Партнери AIR Creators Ecosystem на концертах улюблених груп і в кіно
Блогери часто ходять на музичні концерти на бартерних умовах.
І все це цілком безплатно, необхідно було тільки зробити анонс події в себе в сторіз.
А мережі кінотеатрів регулярно запрошують інфлюенсерів на допрем’єрні покази. Там у неформальному середовищі вони можуть поспілкуватися одне з одним, обговорити новини та відчути себе справжніми селебріті, які подивилися фільм ще до його офіційного виходу в прокат.
Лояльне ставлення бренду до цікавого інфлюенсера може допомогти у розв’язанні багатьох завдань. Так у блогера Чоткій Паца була креативна колаборація з кінотеатром «Планета кіно». За домовленістю креатор згадував мережу в себе в сторіз. Обидві сторони залишилися задоволені.
Фотоапарат за $4,5 тис. Для популярного блогера
Саша Чистова (sashachistova) поділилася з менеджером AIR Creators Ecosystem своїми планами оновити фототехніку, і відразу ж був організований бартерний проєкт із Panasonic. Окрім самого фотоапарата, бренд додатково надав крутий об’єктив.
Зі свого боку Саша зробила кілька постів і сторіз зі згадуванням бренду. Тепер блогерка радуватиме своїх підписників якісним фотоконтентом, а бренд має згадку на 1,7-мільйонну авдиторію.
Бартер дає багато переваг як для брендів, так й інфлюенсерів.
Для перших – це можливість зробити креативну кампанію, познайомитися з блогером і його авдиторією, побачити відгук і, можливо, наступного разу попрацювати на комерційній основі.
А для блогера – це здійснення його бажання, минаючи довгий ланцюжок: заробляти на рекламних інтеграціях з іншими брендами й відкладати гроші, щоб купити те, що хочеться. А також це шанс втілити в життя найбожевільніші задуми в креативній формі, які здаються неможливими.
Для цього глобальна екосистема AIR Media-Tech і створила відділ бартерних проєктів AIR Creator Ecosystem, у якому трудяться чарівники, ну або просто справжні професіонали своєї справи, які готові організувати для блогера все, що він забажає: від оренди стадіону до… польоту в космос? (Гаразд, поки ми цього не робили, будемо чесні, але хто знає, може бути, це наш наступний бартерний проєкт?).