Спецпроєкти

Instagram TV замість IGTV: розповідаємо, як змінився формат довгих відео


Соціальна мережа Instagram відмовляється від формату IGTV. Вона провела ребрендинг, і тепер формат довгих відео має назву Instagram TV.

Про це пише The Verge.

Як змінили формат?

У виданні The Verge вважають, що компанія нарешті визнала, що формат IGTV провалився. Водночас прессекретар Instagram каже, що застосунок Instagram TV залишиться «місцем, яке люди можуть відвідати з метою перегляду відео».

Ребрендинг формату на Instagram TV завершується не лише на назві. Користувачі отримали декілька нових функцій і можливостей, наприклад відео довжиною до 60 хвилин можна завантажувати відразу у стрічку. Для їхнього повного перегляду не потрібно більше нікуди переходити.

IGTV та короткі відео Reels є спробою соціальної мережі конкурувати з TikTok. Проте, на думку видання The Verge, це, імовірно, не допоможе Instagram залучити авторів класного контенту, бо соцмережа не пропонує монетизації відео.

Хоча Facebook планує виплатити творцям загалом один мільярд доларів до кінця 2022 року, але це акція не на постійній основі.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Теги:
Ми в Телеграмі
підписуйтесь

Долучайтеся до нашого Telegram-каналу з тестами! 🧐