У телеграмі незабаром з’явиться офіційна реклама. Більшість не відчує змін
Засновник соціальної мережі Telegram Павло Дуров анонсував офіційну рекламу в застосунку. Більшість користувачів не помітить змін.
Про це Дуров написав у Telegram.
За словами розробника, наразі рекламу в Telegram автори публікують як звичайні повідомлення, проте нова реклама буде значно комфортнішою.
Як працюватиме реклама?
Довжина тексту рекламного повідомлення не може перевищувати 160 символів. Знизу сповіщення буде кнопка з посиланням, вести вона може тільки на Telegram-канали або боти. Реклама зазнаватиме суворої модерації щодо рекламних табу.
Неприпустимий контент про азартні ігри, наркотики, тютюн та алкоголь, підроблені документи, спам тощо. Наразі цінова політика реклами така:
- мінімальна вартість 1000 показів – 2 євро;
- мінімальний бюджет для поповнення – 2 млн євро;
- мінімальні витрати за рік – 10 млн євро.
Чому користувачі не помітять змін?
- Telegram не показуватиме рекламних повідомлень у списку чатів, особистих розмовах або групах. Реклама стосується лише великих каналів;
- Для реклами не потрібні особисті дані;
- Офіційні рекламні повідомлення Telegram будуть ненав’язливими.
Читайте також
Telegram дозволив переносити чати з інших месенджерів.
5,7 млн запитів у Google та 167 млн відео дивляться в TikTok: що відбувається в Інтернеті щохвилини.