Спецпроєкти

У телеграмі незабаром з’явиться офіційна реклама. Більшість не відчує змін


Засновник соціальної мережі Telegram Павло Дуров анонсував офіційну рекламу в застосунку. Більшість користувачів не помітить змін.

Про це Дуров написав у Telegram.

За словами розробника, наразі рекламу в Telegram автори публікують як звичайні повідомлення, проте нова реклама буде значно комфортнішою.

Як працюватиме реклама?

Довжина тексту рекламного повідомлення не може перевищувати 160 символів. Знизу сповіщення буде кнопка з посиланням, вести вона може тільки на Telegram-канали або боти. Реклама зазнаватиме суворої модерації щодо рекламних табу.

Неприпустимий контент про азартні ігри, наркотики, тютюн та алкоголь, підроблені документи, спам тощо. Наразі цінова політика реклами така:

  • мінімальна вартість 1000 показів – 2 євро;
  • мінімальний бюджет для поповнення – 2 млн євро;
  • мінімальні витрати за рік – 10 млн євро.

Чому користувачі не помітять змін?

  • Telegram не показуватиме рекламних повідомлень у списку чатів, особистих розмовах або групах. Реклама стосується лише великих каналів;
  • Для реклами не потрібні особисті дані;
  • Офіційні рекламні повідомлення Telegram будуть ненав’язливими.

Читайте також

Telegram дозволив переносити чати з інших месенджерів. 

5,7 млн запитів у Google та 167 млн відео дивляться в TikTok: що відбувається в Інтернеті щохвилини. 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь