Спецпроєкти

Voice of Space: в Україні створюватимуть простори, які вміють говорити


В Україні створюватимуть простори, які вміють говорити. Проєкт дістав назву Voice of Space.

Про проєкт

Voice of Space – партнерський проєкт двох команд з індустрії креативної економіки, що об’єднали свій досвід на перетині урбаністики, технологій, архітектури, дизайну, брендингу та комунікацій для створення нового типу публічних та комерційних просторів.

«Для людей і компаній, яким є що сказати, ми створюємо простори, які вміють говорити», – таку обіцянку дають засновниці нового бізнес-проєкту Voice of Space – Аліса Баньковська, СЕО хабу інновацій для розроблення рішень сталого розвитку міст, та Ольга Роєнко, СЕО консалтингової агенції Royenko Agency, що спеціалізується на бізнес-девелопменті та маркетингових комунікаціях.

«Ми хочемо навчити бізнес говорити за допомогою простору, яким він володіє чи до якого має відношення. Дуже часто потрапляючи на територію бізнесу – в офіс чи на виробництво – ми не розуміємо де знаходимось, допоки не побачимо вивіску чи вказівник. Більшість таких просторів – німі. Ми ж переконані, що кожен простір, в якому перебуває людина – на роботі, навчанні, на відпочинку – будь-де – має бути не тільки зручним і функціональним, а ще мати своє надпризначення і вміти його передати – через форму, дотик, колір та взаємодію з технологіями. Надпризначення простору – це його місія, що втілена в архітектурі, дизайні і технологіях, яка стає чітко зрозумілою завдяки “точкам контакту” з людиною», – коментує запуск проєкту Аліса Баньковська, СЕО Synchro Space.

Voice of Space концентруватиметься на трьох основних напрямках роботи:

  • розробленні концепцій просторів для бізнесу (комерційних та виробничих), де фокусом взаємодії насамперед буде внутрішня авдиторія (співробітники);
  • створенні публічних просторів, які будуть розв’язувати конкретні урбаністичні, культурні, екологічні та інші завдання з фокусом на інтереси локального ком’юніті та водночас відображати цінності інвестора проєкту;
  • розвитку власних та партнерських проєктів, у які планують залучати інвестиції.

«Ми уважно спостерігаємо за тим, як змінюється поняття “взаємодія”. Люди, компанії, бренди відкривають для себе формат фіджитал-відносин. Ми надихаємося тим, як змінюються європейські міста завдяки активній участі бізнесу, і саме тому хочемо допомогти українському бізнесу створювати нові і цінні простори, які будуть змінювати міста на краще й водночас стануть потужним інструментом комунікацій. Voice of Space якраз про це – про партнерство міста, громад та бізнесу, де враховані інтереси кожної сторони», – коментує Ольга Роєнко, СЕО Royenko Agency.

Серед власних та партнерських проєктів Voice of Space:

Solo_me – мережа технологічних моноготелів, розрахованих на перебування тільки однієї людини.


Sculpture Eco Park із командою Booryak – парк біоскульптур на воді з функцією очищення закритих водойм. Паркові скульптури, оснащені біоплато та системою механічної аерації, розміщуються на поверхні водойм, забезпечують очищення води та створюють екомаршрути.


MEAS (MEMORY ASSEMBLING SPACE) – це публічний простір, що має на меті замінити традиційні кладовища та запропонувати альтернативний підхід до вшанування пам’яті про людей, яких більше немає. Проєкт поєднує в собі архітектурну споруду – phygital-бібліотеку пам’яті з лекторіями та артстудіями, а також велику паркову зону.


Інші проєкти представлені на сайті Voice of Space.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь